خانهاخبار
مایکروسافت اپ Office را معرفی کرد؛ ترکیبی از ورد، اکسل و پاورپوینت

مایکروسافت اپ Office را معرفی کرد؛ ترکیبی از ورد، اکسل و پاورپوینت

مایکروسافت امروز از نسخه عمومی اپلیکیشنی به نام Office رونمایی کرد که ترکیبی از ورد، اکسل و پاورپوینت را به همراه چندین قابلیتی دیگر برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اکثر ما اپلیکیشن‌های زیادی روی تلفن هوشمند خود داریم که از بسیاری از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم، اما گاهی اوقات برای خواندن یک فایل مجبور به نصب اپلیکیشن‌های مجزا هستیم. ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت از جمله همین موارد هستند که هر کدام برای خواندن گروه خاصی از فایل‌ها به کار می‌روند.

حالا امروز مایکروسافت اپلیکیشن تازه‌ای را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده که این سه برنامه را در یک اپ ترکیب می‌کند. این اپلیکیشن قبلا فقط برای یک مدت محدود در ماه نوامبر در اختیار اینسایدرهای آفیس قرار داشت، اما حالا به شکل عمومی در پلی استور گوگل منتشر شده است.

اپلیکیشن موبایلی Office علاوه بر ترکیب سه نرم‌افزار ورد، اکسل و پاورپوینت، قابلیت‌های زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • یادداشت‌برداری سریع (که می‌تواند با اپلیکیشن Sticky Notes در ویندوز ۱۰ سینک شود)
  • استخراج متن از تصاویر مختلف و صفحات گسترده
  • مطالعه و امضای پی‌دی‌اف‌ها
  • اسکن تصاویر با دوربین موبایل
  • انتقال فایل‌ها به کامپیوتر و دستگاه‌های نزدیک شما

در حال حاضر مشخص نیست که مایکروسافت نهایتا می‌خواهد این اپلیکیشن را جایگزین اپلیکیشن‌های مستقل ورد، اکسل و پاورپوینت کند یا این برنامه هم در کنار آن‌ها به حیات خود ادامه خواهد داد. فعلا صحبتی از زمان عرضه این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS به میان نیامده و به گزارش وب‌سایت اندروید پلیس، برنامه مذکور ظاهرا بر روی تبلت‌ها به خوبی کار نمی‌کند. برای دانلود اپلیکیشن Office می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pars71

۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بالاخره بهترین آفیس موبایل اومد ...