خانهاخبار
امکان تعمیر مودم‌های خارج از گارانتی، توسط ایرانسل فراهم شد

امکان تعمیر مودم‌های خارج از گارانتی، توسط ایرانسل فراهم شد

ایرانسل امکان تعمیر مودم‌هایی که دورۀ ضمانت آنها به پایان رسیده است را برای مشترکان خود فراهم کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
image

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به منظور ارتقای سطح مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش، ایرانسل با همکاری شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم، به مشترکانی که مودم‌هایشان به هر دلیلی با مشکلی رو به رو شده و دورۀ ضمانت مودم به پایان رسیده است، خدمات تعمیر مودم ارائه می‌دهد.

بررسی و ثبت درخواست تعمیر مودم، از طریق تماس با شماره 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط امکان‌پذیر است. پس از تماس مشترک و ارائه مشخصات و شرح خلاصه مشکل، کارشناسان، طریقه ارسال مودم معیوب (پستی یا حضوری)، روند بازگشت مودم تعمیر شده و شماره پذیرش ثبت شده را به مشترک اعلام می‌کنند. این اطلاعات از طریق پیامک نیز برای مشترک ارسال می‌شود تا مشترک بتواند در هر زمان با مراجعه به لینک ارائه شده، وضعیت سفارش خود را مشاهده کند.

شرکت پیشرو ارتباط نوین قشم پس از دریافت مودم و برآورد هزینه تعمیر، پیش از شروع تعمیر مودم، هزینه‌های لازم را به مشترک اعلام می‌کند و پس از تأیید، تعمیر مودم آغاز می‌شود. در صورت عدم تأیید هزینه برآورد شده، مودم یا از طریق پست برای مشترک بازگردانده خواهد شد (با پرداخت هزینه پستی) یا مشترک می‌تواند با مراجعه حضوری (بدون پرداخت هزینه) مودم را دریافت کند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و بزرگترین اپراتور دیتای ایران و همچنین به عنوان تنها اپراتوری که توانسته است جایزه مدیریت موفق ملی در انقلاب چهارم صنعتی را از آن خود کند، همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات نوین، بالاترین حد رضایت مشترکان خود را جلب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)