خانهاخبار
نسخه چهارم نرم افزار آنکاور عرضه شد

نسخه چهارم نرم افزار آنکاور عرضه شد

افرادی که برای جیلبریک آیفون‌های مبتنی بر iOS 13.0 تا iOS 13.3 منتظر بودند، روز موعود فرا رسیده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

چندی پیش به اطلاع شما رساندیم که جدید ترین نسخه آزمایشی نرم افزار unc0ver در اختیار برخی کاربران قرار گرفت. حال امروز اکانت توییتر Pwn20wnd خبر از ارائه نسخه عمومی آن داد و به این ترتیب، افرادی که مایل به جیلبریک کردن آیفون‌شان هستند، می‌توانند چنین کاری را به کمک نسخه چهارم نرم افزار آنکاور به آسان ترین شکل ممکن انجام دهند.

image

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کلیه دارندگان محصولاتی که از پردازنده A12 یا A13 اپل بهره می‌برند و از طرف دیگر، نسخه iOS آنها بین 13 تا 13.3 است، می‌توانند به کمک نسخه چهارم unc0ver آیفون خود را جیلبریک کنند.

چنان که اشاره شد، این جیلبریک برای محصولاتی که از پردازنده A11 یا مدل‌های قدیمی‌تر بهره می‌برند، طراحی نشده است. افرادی که از این محصولات استفاده می‌کنند، می‌توانند از نرم‌افزار checkra1n استفاده کنند. این نرم‌افزار، آیفون 5 تا آیفون 10 را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

البته این اولین نسخه آزمایشی عمومی است که از پردازنده (A12(X مبتنی بر iOS 13 پشتیبانی می‌کند. پیش از این، نرم‌افزار آنکاور تنها محصولاتی که به چیپست (A12(X مجهز بوده و روی نسخه iOS 12 بودند را ساپورت می‌کرد.

البته Cydia Subtrate تا به این لحظه، برای محصولات جدید آپدیت نشده و این موضوع، به خاطر تغییراتی است که اپل، روی پردازنده A13 خود ایجاد کرده است.

image

 

بد نیست بدانید که نسخه جدید نرم افزار آنکاور، همچنان نسخه‌های iOS 11.0 تا iOS 12.4.1 را رو محصولات پشتیبانی شده، مورد پوشش خود قرار می‌دهد. به این ترتیب اگر از چنین محصولاتی استفاده می‌کنید یا دستگاه خود را روی نسخه‌های قدیمی‌تر آی او اس نگه داشته‌اید، همچنان می‌توانید نسخه جدید نرم‌افزار unc0ver را دانلود کرده و با آن، دستگاه خود را جیلبریک کنید.

همان طور که اشاره شد، این نرم‌افزار به صورت آزمایشی برای عموم کاربران عرضه شده و مطمئنا، باگ‌هایی را با خود به همراه دارد. لذا به شما پیشنهاد می‌کنم تا در صورت نداشتن عجله برای جیلبریک گوشی‌تان، تا عرضه نسخه پایدار کمی تأمل کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)