خانهاخبار
اوپو Find X2 در گیک‌بنچ حاضر شد و مجوز WiFi گرفت

اوپو Find X2 در گیک‌بنچ حاضر شد و مجوز WiFi گرفت

اوپو Find X2 و اوپو Find X2 پرو چند روز پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شد تا بخشی از مشخصات این دستگاه معلوم شود. به‌علاوه، حالا شاهد کسب مجوز وای فای از سوی این دو دستگاه هستیم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

شرکت اوپو در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار جدیدی به نام اوپو Find X2 پرو است. بر اساس اطلاعات تازه‌ای که از این دستگاه به دست آمده، امسال قرار است دو دستگاه با نام‌های اوپو Find X2 و اوپو Find X2 پرو معرفی شود. این دو گوشی اخیرا در مرجع NBTC رویت شده‌اند تا از نام آن‌ها مطمئن شویم. حالا هم اتحادیه وای فای به این دو دستگاه مجوز داده است. اوپو فایند ایکس ۲ با شماره مدل CPH2023 و اوپو فایند ایکس ۲ پرو با شماره مدل CPH2025 در اتحادیه وای فای ثبت شده‌اند.

اوپو فایند ایکس ۲ و مدل پروی این دستگاه از استاندارد وای فای دو بانده ab/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کنند. در این مرجع آمده که دستگاه‌های یادشده به سیستم‌های امنیتی WPA2 و WPA3 هم مجهز هستند. پرچمداران آتی اوپو از اندروید ۱۰ استفاده خواهند کرد.

image

اوپو فایند ایکس ۲ پرو چند روز پیش در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده بود. بر اساس اطلاعات گیک‌بنچ اوپو فایند ایکس ۲ پرو در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات ۹۱۳ و ۳۳۰۸ را کسب کرده است. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم به بازار می‌آید و احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند.

کنفرانس جهانی اوپو فایند ایکس ۲ قرار بود در تاریخ ۲۲ فوریه برگزار شود، اما با توجه به برخی رخدادها، این کنفرانس حالا به ماه مارس منتقل شده است.

طبق گزارش‌ها، اوپو فایند ایکس ۲ نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد تا یکی از معدود پرچمداران بازار با رزولوشن 2K باشد. فناوری صفحه نمایش این گوشی متعلق به پنل‌های OLED سامسونگ است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. پیش‌تر معاون ارشد اوپو نیز این موضوع را تایید کرده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)