خانهاخبار
گزارش: سرفیس بوک 3 و سرفیس گو بهار از راه می‌رسند

گزارش: سرفیس بوک 3 و سرفیس گو بهار از راه می‌رسند

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Petri، ظاهرا مایکروسافت می‌خواهد در بهار امسال از محصولات جدید سری سرفیس بوک و سرفیس گو رونمایی کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

مدت‌هاست که منتظر محصول جدیدی از سری سرفیس بوک‌های مایکروسافت هستیم، و اگرچه این شرکت در ماه اکتبر دستگاه‌های جدید متنوعی را معرفی کرد، اما عجیب بود که خبری از سرفیس بوک جدید این شرکت نشد. محصولات این سری آخرین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ عضو جدیدی دریافت کرده بودند.

اکنون گزارش تازه‌ای از سوی وب‌سایت Petri منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت سرفیس بوک ۳ را بهار امسال در رویدادی در شهر نیویورک معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت همچنین از سرفیس گو ۲ هم رونمایی کند تا عضو تازه‌ای از مقرون به صرفه‌ترین و جمع‌وجورترین دستگاه سرفیس را ببینیم.

وب‌سایت Petri می‌گوید آن‌ها انتظار ندارند که این دو محصول تغییر شگرفی داشته باشند و عمده تغییرات آن‌ها از حیث پیکربندی سخت‌افزاری و دستکاری‌های جزئی بیرونی خواهد بود. این مسئله در خصوص سرفیس بوک ناامیدکننده به نظر می‌رسد، چون بسیاری انتظار داشتند که حاشیه‌های بزرگ نمایشگر نسل قبلی این دستگاه از بین برود.

image

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، منبع خبر مدعی شده که سرفیس بوک ۳ از نسل دهم پردازنده‌های اینتل و سری شانزدهم گرافیک GTX انویدیا استفاده خواهد کرد. متاسفانه مایکروسافت در این‌جا از سری ۲۰ کارت‌های گرافیک RTX استفاده نکرده است. گفته می‌شود که مدل ۱۵ اینچی این دستگاه احتمالا از گرافیک Quadro پشتیبانی می‌کند که بیشتر طیف خلاقان و گیمرها را هدف قرار داده است. در بخش رم و حافظه داخلی نیز پیش‌بینی شده که با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD روبرو باشیم.

در سوی دیگر، سرفیس گو ۲ احتمالا از همان تراشه پنتیوم گلد یا پردازنده رده پایین Core M استفاده خواهد کرد. نکته عجیب آن که این شرکت به احتمال زیاد نمی‌خواهد مثل سرفیس پرو ایکس برای افزایش بهره‌وری باتری از تراشه ARM استفاده کند.

قیمت این دو دستگاه احتمالا مشابه نسل قبلی آن‌ها خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که در این رویداد از سرفیس هدفون نسل دو نیز رونمایی شود. علاوه بر این، عرضه سرفیس ایرباد که در مراسم اکتبر مایکروسافت معرفی شده بود هم تا بهار امسال عقب افتاد، در نتیجه حالا شاید بتوانیم این دستگاه را در رویداد بعدی ردموندی‌ها ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)