خانهاخبار
شیائومی، اوپو و ریلمی تاریخ جدید رویدادهای خود را اعلام کردند

شیائومی، اوپو و ریلمی تاریخ جدید رویدادهای خود را اعلام کردند

به دنبال لغو کنگره جهانی موبایل 2020، شماری از شرکت‌های حاضر این مراسم اعلام کردند که در چه تاریخی از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۶

با وجود این که خیلی از شرکت‌ها می‌خواستند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ از محصولات خود رونمایی کنند، این رویداد با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های موجود در خصوص انتشار این بیماری لغو شد. حالا گروهی از این شرکت‌های بزرگ از جمله شیائومی، اوپو و ریلمی تصمیم دارند مراسم خود را به زمان دیگری موکول کنند.

شیائومی

image

شیائومی به‌فاصله کمی بعد از رونمایی اینترنتی از سری Mi 10 با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که معارفه بین‌المللی پرچمداران خود را که قرار بود ۲۳ فوریه در MWC 2020 انجام شود، در تاریخ دیگری انجام خواهد داد.

این شرکت می‌گوید تصمیم GSMA برای لغو MWC 2020 را درک می‌کند و حالا در پی آن است که در تاریخ دیگری رویداد جداگانه‌ای در اروپا برگزار کند و اطلاعات مربوط به سری Mi 10 و قیمت آن با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد. گفته شده که همراه با این سری از چند محصول شگفت‌انگیز دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

اوپو

اوپو، همتای چینی شیائومی، هم کمی بعد از انتشار خبر لغو رویداد MWC 2020 در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد که با احترام به تصمیم GSMA برای لغو کنگره جهانی موبایل، به دنبال ارزیابی‌های مختلف تصمیم گرفته که مراسم رونمایی از Oppo Find X2 را در تاریخ شنبه ۲۲ فوریه مصادف با ۳ اسفند برگزار کند.

این شرکت هنوز برنامه زمانی عرضه این گوشی را اعلام نکرده اما تایید شده که رویداد عرضه جهانی آن‌ها در تاریخی در ماه مارس ۲۰۲۰ رخ خواهد داد. اطلاعات بیشتر در این باره قرار است به‌زودی منتشر شود.

Realme

image

سومین برندی که از تغییر برنامه‌های خود خبر داده ریلمی است. این شرکت تایید کرده که پس از لغو MWC 2020 گوشی هوشمند Realme X50 Pro 5G را از طریق مراسمی آنلاین در تاریخ دوشنبه ۲۴ فوریه مصادف با ۵ اسفند معرفی خواهد کرد.

هوآوی

در حال حاضر تنها شرکتی که هنوز از برنامه‌های جدید خود پرده‌برداری نکرده هوآوی است. این شرکت قرار بود در تاریخ یکشنبه ۲۳ فوریه مصادف با ۴ اسفند مراسمی در کنگره جهانی موبایل داشته باشد، اما حالا باید صبر کنیم و ببینیم که مراسم آن‌ها همچنان در همین تاریخ برگزار می‌شود یا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)