خانهاخبار
اجازه دانگرید به iOS 13.3 از سوی اپل لغو شد!

اجازه دانگرید به iOS 13.3 از سوی اپل لغو شد!

در راستای عرضه عمومی نسخه آپدیت شده اپلیکیشن unc0ver، اهالی کوپرتینو دیگر اجازه دانگرید به نسخه آی او اس 13.3 را به کاربران خود نخواهند داد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۵

بعد از آنکه نسخه آزمایشی اپلیکیشن آنکاور با هشتگ unc0ver# در فضای توییتر وایرال شد، اپل به سرعت اجازه دانگرید به iOS 13.3 را لغو کرد و به این ترتیب، کاربران تنها قادر خواهند بود تا آیفون خود را به آی او اس 13.3.1 آپدیت یا ریستور کنند.

بسیاری از کاربران آیفون و سیستم عامل آی او اس مسلما به دنبال عرضه نسخه عمومی اپلیکیشن آنکاور بودند تا دستگاه خود را به راحتی و با موفقیت جیلبریک کنند. برخی از این افراد ممکن است که دستگاه خود را روی iOS 13.3 یا نسخه‌های پایین‌تر نگاه داشته باشند و بعضی دیگر، منتظر بودند تا نسخه عمومی آنکاور ارائه شده و سپس دستگاه خود را به iOS 13.3 دانگرید کنند. چنین اقدامی از سوی اپل، آنهایی که انتظار بازگشت داشتند را ناامید کرده است.

آپدیت جدید اپلیکیشن آنکاور، به زودی و پس از پایان یافتن مراحل آزمایشی، احتمالا ظرف 24 ساعت آینده برای iOS 13 تا iOS 13.3 عرضه خواهد شد. این جیلبریک مخصوص دستگاه‌هایی با پردازنده (A12(X تا A13 ارائه می‌شود.

image

 

افرادی که دستگاه خود را پیش از بسته شدن signing از سوی اپل، دانگرید کرده بودند یا تا این لحظه آپدیت جدید را نصب نکرده و انتظار عرضه عمومی اپلیکیشن آنکاور را می‌کشیدند، به زودی قادر خواهند بود تا آيفون خود که از پردازنده (A12(X یا A13 بهره می‌برد را جیلبریک کنند.

از آنجا که هکرها از این اقدام اپل ناامید نخواهند شد و در نسخه‌های آینده سیستم عامل آی او اس نیز اثری از حفره‌های امنیتی برای جیلبریک یافت خواهد شد، لذا آنها عملیات جیلبریک را متوقف نکرده و به محض عرضه نسخه جدید، دست به کار خواهند شد.

پس اگر موفق به دانگرید به نسخه iOS 13.3 نشده‌اید، ازین پس روی پایین ترین نسخه آی او اس موجود باقی مانده و از آپدیت آیفون خود به نسخه‌های جدید اکیدا خودداری کنید.

هم اینک با مراجعه به وب سایت IPSW.me می‌توانید نسخه‌هایی که قادر به جیلبریک شدن هستند را مشاهده و در صورت تمایل، آیفون خود را جیلبریک کنید

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)