خانهاخبار
سامسونگ و مایکروسافت در حوزه گیمینگ ابری با یکدیگر همکاری می‌کنند

سامسونگ و مایکروسافت در حوزه گیمینگ ابری با یکدیگر همکاری می‌کنند

سامسونگ در مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S20 اعلام کرد که با مایکروسافت وارد همکاری‌های بیشتر شده است. انتظار می‌رود که این دو شرکت بر سر استفاده از سرویس xCloud با یکدیگر همکاری داشته باشند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

سامسونگ دیشب در طی رویداد آنپکد ۲۰۲۰ ضمن رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ اعلام کرد که با مایکروسافت وارد همکاری شده تا این دو شرکت فعالیت‌های مشترکی از جمله در بخش گیمینگ ابری داشته باشند. با وجود این که هنوز اطلاعات دقیقی از این همکاری منتشر نشده، اما شب گذشته آن‌ها تصویری از اتصال گلکسی اس ۲۰ به کنترلر ایکس باکس وان را در مراسم خود به نمایش گذاشتند.

بر اساس شنیده‌ها، به نظر می‌رسد که سامسونگ برای همکاری در سرویس xCloud با مایکروسافت قرارداد امضا کرده است. تشخیص بازی حاضر در تصویری که در این مراسم بر روی گلکسی اس ۲۰ نشان داده شده کمی دشوار است، اما طرفداران بعد از کمی جستجو متوجه شدند که این بازی همان Halo: Reach است. بازی مذکور بخشی از کالکشن Master Chief به حساب می‌آید که حالا از طریق xCloud در دسترس کاربران قرار دارد.

مایکروسافت در حال حاضر سرویس xCloud را به صورت محدود در حالت بتا همراه با بیش از ۵۰ بازی در اختیار کاربران گذاشته است. این سرویس همچنین در چندین تلفن اندرویدی مختلف در دسترس قرار دارد، اما حالا همکاری این دو شرکت می‌تواند نویدبخش این خبر باشد که عرضه عمومی xCloud خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

این نخستین باری نیست که خبر همکاری مایکروسافت و سامسونگ منتشر می‌شود. تابستان امسال، پیش از رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ در شایعات اعلام شده بود که این دو شرکت می‌خواهند با یکدیگر همکاری کنند. اکنون اخباری پیرامون عرضه انحصاری بازی‌های ایکس باکس از جمله Forza Street برای محصولات سامسونگ شنیده می‌شود.

خیلی‌ها اعتقاد داشتند که سامسونگ خبر این همکاری را در زمان رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ اعلام می‌کند، اما در آن مراسم خبری در این باره منتشر نشد. حالا برخی منابع معقتدند که این دو شرکت قصد دارند در بخش بازی‌های استریم نیز همکاری داشته باشند تا بتوانند حداکثر استفاده را از توانایی‌های سرویس xCloud پیدا کنند. با این حال، فعلا اطلاعات بیشتری در این خصوص در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)