خانهاخبار
تصویر زنده نسخه 5G گلکسی S20 پلاس سامسونگ منتشر شد

تصویر زنده نسخه 5G گلکسی S20 پلاس سامسونگ منتشر شد

گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ احتمالا به یک محصول پر فروش و پرطرفدار تبدیل خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

همان طور که می‌دانید، رفته رفته به موعد معرفی پرچمداران جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم. خانواده گلکسی اس 20 در رویدادی که فردا (بیست و دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این محصول، نمایشگر 6.7 اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن 3200 × 1440 و نسبت ابعاد تصویر 20:9 است که از نرخ رفرش 120 هرتزی نیز بهره مند است.

پردازنده اسنپدراگون 865 نیز روی تمامی گوشی‌های هوشمند این سری، شامل موارد زیر قرار خواهد گرفت:

  • Galaxy S20
  • Galaxy S20 Plus
  • Galaxy S20 Ultra

گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ در رنگ‌های Cloud Blue، Cloud Black و Cosmic Grey، با قیمتی کمتر از 1000 دلار عرضه خواهد شد.

رویداد آنپکد 2020 سامسونگ فردا برگزار می‌شود و خانواده S20، شامل گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس در آن معرفی خواهد شد. پیش بینی می‌شود که پیش فروش این محصولات از روز معرفی آغاز شده و بیستم فوریه، مصادف با اول اسفند ماه به دست خریداران برسد.

آقای مکس وینباخ امروز در صفحه توییتر خود، تصویر نسخه 5G گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس را منتشر کرد:

image

 

همان طور که مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول بسیار باریک بوده و تقریبا قابل اغماض است. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در مرکز قسمت بالایی نمایشگر خودنمایی می‌کند. سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر، وظیفه باز کردن قفل نمایشگر و تأیید هویت در پرداخت‌ها را بر عهده دارد.

مطمئنا به محض معرفی و در دسترس قرار گرفتن محصولات خانواده Galaxy S20، استقبال خوبی از آنها به عمل خواهد آمد. اکثر مشخصات گوشی‌های هوشمند قرار گرفته در سری 2020 پرچمداران سامسونگ تا به حال در رسانه‌های خبری به دفعات لو رفته است و احتمالا فردا در رویداد آنپکد 2020، مسئولان سامسونگ تنها این اطلاعات را تأیید خواهند کرد.

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و مدل اولترای آنها چه زمانی وارد بازار کشورمان خواهند شد و از طرف دیگر، فروشندگان چه قیمت‌هایی را برای آنها در نظر خواهند گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)