خانهاخبار
تیزر تصویری Galaxy Z Flip در مراسم اسکار رونمایی شد!

تیزر تصویری Galaxy Z Flip در مراسم اسکار رونمایی شد!

گلکسی زد فلیپ، محصول جدید سامسونگ یک روز پیش از معرفی رسمی، در مراسم اسکار رونمایی شد!
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

و جایزه اسکار بهترین تلفن هوشمند معرفی نشده تعلق می‌گیرد به ... (پاکت نامه لطفا!) گلکسی زد فلیپ سامسونگ!

کمپانی T-Mobile در خلال مراسم Super Bowl، حدودا 10 میلیون دلار هزینه کرد تا تیزر تبلیغاتی خود را در این رویداد پخش نماید. حال سامسونگ هم به نظر می‌رسد که چند میلیون دلار کنار گذشته بود تا تیزر تصویری گلکسی زد فلیپ را در مراسم اسکار، به حضار و دنبال کنندگان این رویداد بزرگ و جهانی نمایش دهد.

در این تیزر تصویری، گوشی هوشمند Galaxy Z Flip را می‌بینیم که از قابلیت چرخش در زوایای مختلف بهره‌مند است و به این ترتیب، دل بسیاری از اهالی دنیای تکنولوژی را به شدت برده است. این محصول به یک نمایشگر 6.7 اینچی Infinity Flex مجهز است و یک صفحه نمایش 1.06 اینچی آمولد نیز برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و تاریخ در نظر گرفته شده است. پردازنده اورکلاک شده اسنپدراگون 855 پلاس، 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی از جمله مشخصات سخت‌افزاری آن به حساب می‌آید. مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده بر دوش باتری 3300 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که به همراه شارژر 15 واتی، درون جعبه دستگاه قرار گرفته است.

در پشت بدنه، دوربین دوگانه (12 مگاپیکسل اصلی + 12 مگاپیکسل اولترا واید) را می‌بینیم که دقیقا همان لنزهایی است که در ساخت گلکسی S20 از آن‌ها کمک گرفته شده است. برای علاقمندان به سلفی نیز، دوربین 10 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

دهمین نسخه سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری One UI 2.1، از جمله مشخصات نرم‌افزاری گلکسی زد فلیپ به حساب می‌آید. قیمت آن نیز به نظر می‌رسد که چیزی بین 1300 تا 1400 دلار اعلام شود.

همان طور که پیش‌تر به سمع و نظر شما رسانده بودیم، رویداد Unpacked 2020 سامسونگ یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه برگزار می‌شود. لذا این روز را در خاطر خود بسپارید و با جی اس ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)