خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی LG V60 ThinQ فاش شد؛ باتری بسیار بزرگ و دوربین چهارگانه

تصاویر تبلیغاتی LG V60 ThinQ فاش شد؛ باتری بسیار بزرگ و دوربین چهارگانه

اگرچه مراسم شرکت ال‌جی در MWC 2020 به خاطر ویروس کرونا لغو شد، اما افشاگر معروف، ایوان بلس، حالا دو تصویر تبلیغاتی جدید از LG V60 ThinQ منتشر کرده که اطلاعات مهمی را درباره این گوشی مشخص می‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

قبل از این که ویروس کرونا ال‌جی را وادار به کنار کشیدن از حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا کند، این شرکت می‌خواست در MWC 2020 از LG V60 ThinQ رونمایی نماید. حالا باید منتظر اخبار بعدی بمانیم تا ببینیم این تلفن هوشمند و سایر محصولات ال‌جی در چه مراسم و چه تاریخی به صورت جداگانه معرفی خواهند شد. در همین حال، افشاگر معروف، ایوان بلس، امروز با انتشار دو تصویر تبلیغاتی از LG V60 ThinQ اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر کرده است.

ابتدا بگذارید یک نکته را روشن کنیم: برخلاف آن‌چه که در تصویر زیر دیده می‌شود، قاب پشتی LG V60 ThinQ شفاف نیست و نمی‌توانیم اجزای داخلی دستگاه را ببینیم. این تصویر به طور خاص توسط ال‌جی به این شکل درآمده تا کاربران دقیق‌تر با اجزای درونی این گوشی آشنا شوند. یکی از مهم‌ترین قطعاتی که در این تصویر پیداست یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که با باتری گلکسی اس ۲۰ الترا 5G سامسونگ هم‌اندازه خواهد بود. در این عکس می‌توانیم ببینیم که LG V60 ThinQ جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حذف کرده و کنار آن درگاه USB-C و شکاف بلندگو نیز دیده می‌شود.

image

در تصویر دوم به وجود چهار میکروفن و یک ماژول دوربین چهارگانه اشاره شده است. همچنین، با توجه به این که در تصویر دوم اثری از حسگر فیزیکی اثر انگشت نیست، می‌توانیم حدس بزنیم که ال‌جی هم به استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش روی آورده باشد.

image

LG V60 ThinQ نمایشگری مسطح با اندازه ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. در بالای نمایشگر این گوشی ناچی به شکل U قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. این گوشی برخلاف LG G8 ThinQ قابلیت تشخیص کف دست ندارد و احتمالا از جسچرهای حرکتی هم بهره نخواهد برد.

حالا که صحبت از LG G8 ThinQ شد، باید بگوییم که نسل جدید این گوشی باید در حوالی زمانی معرفی سری گلکسی اس ۲۰ معرفی می‌شد. اما اکنون شایعاتی منتشر شده که از احتمال پایان کار سری G خبر می‌دهد. بر این اساس احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ باید منتظر پرچمدار جدیدی باشیم که نام کاملا تازه‌ای دارد. البته شانس معرفی LG G9 ThinQ هنوز به طور کامل از بین نرفته و ممکن است این دستگاه در نیمه دوم سال با همین نام معرفی شود، اما پر واضح است که ال‌جی باید برای استراتژی گوشی‌های هوشمند خود فکر تازه‌ای بکند.

کسب و کار تلفن‌های هوشمند ال‌جی در تمام طول سال ۲۰۱۹ زیانی ۸۵۸ میلیون دلاری را تجربه کرد که ۲۸۰ میلیون دلار آن مربوط به عملکرد نامناسب این شرکت در بخش فروش خارجی گوشی‌ها در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ بود.

اگرچه وخامت اوضاع ال‌جی هنوز به حد HTC نرسیده است، اما این شرکت هم کم‌کم دارد با مشکل مشابهی مبنی بر عدم توانایی در رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ روبرو می‌شود و دیگر قادر نیست توجه کاربران را به سمت محصولات خود جلب کند. سال ۲۰۱۹ سال سختی برای ال‌جی خواهد بود، اما اگر این شرکت نتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد، اوضاع برای آن‌ها از این هم سخت‌تر خواهد شد.

LG V60 ThinQ قرار نیست نمایشگر تاشو داشته باشد، اما ال‌جی مکانیزم نمایشگر دوگانه را این بار با لولای بازطراحی‌شده به کاربران ارائه می‌کند. نمایشگر ثانویه LG V50 ThinQ سال گذشته لولایی ۳۶۰ درجه‌ای داشت که به کاربر اجازه می‌داد اعمالی مختلفی را از طریق صفحات دوگانه آن دستگاه انجام دهد. برای مثال در حین بازی کردن این امکان وجود داشت که کنترل‌ها روی نمایشگر پایینی نمایش داده شود. با این حال، هنوز فاصله زیادی بین گوشی‌های جذاب تاشو و محصولاتی وجود دارد که صرفا دو نمایشگر را به یکدیگر متصل می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)