خانهاخبار
داستان بایننس کوین و مزایای استفاده از آن برای تریدرها

داستان بایننس کوین و مزایای استفاده از آن برای تریدرها

نام صرافی بایننس به‌گوش تمام فعالان بازار رمزارز آشنا است و اغلب افراد علاقمند به این حوزه، حداقل یکبار به آن مراجعه کرده‌اند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
image

نام صرافی بایننس به‌گوش تمام فعالان بازار رمزارز آشنا است و اغلب افراد علاقمند به این حوزه، حداقل یکبار به آن  مراجعه کرده‌اند.

آغاز کار صرافی ارز دیجیتال بایننس از چین بود و بعد از محدودیت‌هایی که این کشور برای کارکردن در حوزه رمز ارز اعمال کرد، به ژاپن و پس از آن جزایر مالتا، منتقل شد.

بایننس کوین، رمز ارز اختصاصی این صرافی ارز دیجیتال است که ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کارکردهای آن در دنیای رمزارز بپردازیم. اگر شما هم به خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال علاقه دارید، این مطلب را دنبال کنید.

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین به کاربران صرافی بایننس این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه اضافه، ترید کرده و همچنین از تخفیف‌های خوب آن‌ها استفاده کنند.

اگرچه بیت کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال است و سرمایه‌گذاری روی آن برای طرفداران ارز دیجیتال، مزایای زیادی به‌همراه دارد؛ اما مبادله آن کار دشواری است، به‌ویژه زمانی‌که قصد تبدیل آن را به پول فیات یا سایر رمزارزها داشته باشید.

بایننس با معرفی بایننس کوین، توانست تا حد زیادی مبادله رمز ارز را در پلتفرم خود، ساده‌تر کند و به‌این‌ترتیب، ضمن افزایش رضایت مشتریانش، در ترویج بایننس کوین به موفقیت‌های بسیاری دست یافت.

بایننس کوین چگونه شکل گرفت؟

بایننس کوین ابتدای روی بلاک چین اتریوم شکل گرفت اما بعد از مدتی، بلاک چین اختصاصی خود راه اندازی کرد و به بایننس چین منتقل شد.

ایده اولیه Binance Coin که با نام اختصاری BNB شناخته می‌شود، استفاده از یک رمز ارز اختصاصی صرافی در مبادلات غیرمتمرکز بود که تبادل دارایی‌های بلاک چین را ساده‌تر می‌کرد.

در سال ۲۰۱۸، زمانی که هنوز مدت زیادی از شکل‌گیری بایننس نگذشته بود؛ این صرافی موفق شد تا جایگاه خود را به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال جهان ثبت کند.

آنچه این صرافی ارز دیجیتال را به‌شهرت رساند، سادگی استفاد از خدمات پلتفرم آن و راهکارهای خلاقانه مدیرانش به‌منظور ایجاد یک تجربه مبادله لذت‌بخش برای کاربران است.

بایننس کوین در دستیابی این صرافی به موفقیت های بیشتر، بسیار تاثیر داشت و درواقع بهترین روش جایگزین برای پرداخت هزینه‌های شارژ شده به تریدرها است.

image

بایننس کوین چگونه کار می‌کند؟

برای این‌که با نحوه عملکرد بایننس کوین آشنا شوید، ابتدا باید با اصول مبادله رمز ارز و همچنین خریدوفروش ارز دیجیتال در صرافی بایننس آشنا شوید.

در حالت عادی، زمانی‌که شما قصد دارید از یک صرافی‌ ارز دیجیتال، رمز ارزی بخرید، صرافی درخواست‌ کاربران را بررسی می‌کند تا پیشنهادی مطابق با نیاز شما پیدا کند.

پس برای ارائه این خدمت و یافتن دو طرف مبادله، کارمزدی دریافت می‌کند اما پیداکردن این تطابق‌، کار دشواری است که گاهی انجام مبادله‌ها را سخت می‌کند. از طرفی پروسه انجام مبادله، طولانی می‌شود و باتوجه به تغییر قیمت لحظه‌ای رمزارزها، فرد با ضرر مالی روبه‌رو می‌شود.

شاهکار بایننس در ساده سازی تریدها، دقیقا این‌جا معلوم می‌شود؛ پلتفرم بایننس سرعت بسیار بالایی دارد و در لحظه، میلیون‌ها مبادله را ثبت می کند و به‌انجام می‌رساند.

مثلا اگر شما قصد فروش بیت‌کوین دارید؛ برای انجام مبادله لازم نیست که منتظر خریدار بیت‌کوین بمانید بلکه از طریق دریافت بایننس کوین هم می‌توانید مبادله کنید.

همچنین با تکیه بر قدرت نقدشوندگی بالای بایننس، می توانید به‌سرعت، دارایی دیجیتال خود را به قیمت واقعی آن بفروشید.

آیا بایننس کوین در آینده موفق خواهد بود؟

صرافی بایننس، توکن‌های بایننس کوین را دراختیار مشتریانش قرار می‌دهد و به وفاداری آن‌ها امید دارد. تمام افراد، تخفیف را دوست دارند زیرا به کاهش هزینه‌های معاملات کمک می‌کند.اگر بایننس کوین، گردش مالی خود را افزایش دهد و کاربران به استفاده از آن عادت کنند، می‌توان انتظار داشت که ارزشمند‌تر شود.درحال‌حاضر، کارکرد این رمز ارز متفاوت است و اغلب سرمایه‌گذاران، بیشترین میزان پرداخت‌ را از بایننس کوین و مبادلات آن، دریافت می‌کنند.

صرافی بایننس امیدوار است که این رمزارز در آینده، به یک دارایی ارزشمند تبدیل شود. در سال‌های اخیر، جایگاه بایننس کوین بین سایر رمزارزها بسیار متغییر بود اما هنوز خیلی زود است تا بتوانیم آینده  آن را به‌درستی حدس بزنیم.

آیا استفاده از بایننس کوین برای تریدرهای ایرانی مناسب است؟

بایننس کوین برای کاربران ایرانی دقیقا مثل سایر کاربران بایننس، برای ساده‌تر شدن مبادله‌ و استفاده ازتخفیف‌ها، قابل استفاده است.

از آنجا که درهای ورود صرافی بایننس به‌روی کاربران ایرانی بسته شده و آی‌پی‌های ایرانی از سوی این صرافی، خدماتی دریافت نمی‌کنند؛ استفاده طولانی‌مدت از این رمز ارز برای کاربران ایرانی، چندان مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

تریدرهای حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند که چگونه از بایننس کوین در جهت اهداف ترید خود استفاده کنند؛ اما آیا تریدرهای تازه‌کار هم به‌راحتی می‌توانند در صرافی بایننس مبادله کنند و از بایننس کوین نهایت استفاده را ببرند؟ پاسخ به این سوال، بسیار سخت است.


بهترین راهکاری خرید و فروش رمز ارز در ایران کدام است؟

خوشبتخانه سایت‌های معتبر خوبی در ایران فعالیت می‌کنند که به‌سادگی، انواع رمز ارز دلخواه شما را در اختیارتان قرار می‌دهند.

اغلب تریدرها اعم از حرفه‌ای و تازه‌کار، ترجیح می‌دهند که از پلتفرم‌های داخلی برای مبادلات خود استفاده کنند.

کوین نیک یکی از این سایت‌ها است که رمز ارزهای مختلف را به ساده‌ترین شکل ممکن، در اختیار کاربران قرارمی‌دهد.

اگر به‌فکر خرید یا فروش ارز دیجیتال هستید و به‌دنبال یک راهکار امن و ساده برای این کار می‌گردید، کوین‌نیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


نتیجه گیری

بایننس کوین، رمز ارز اختصاصی صرافی بایننس است که در سال‌های اخیر جایگاه متغییری بین رمز ارزهای معتبر داشته است.

تمام افرادی‌که به صرافی بایننس مراجعه می کنند، با BNB و کارکردهای آن به‌خوبی آشنا هستند. از آن‌جایی‌که درهای بایننس به روی کاربران ایرانی بسته است، مراجعه به پلتفرم‌های داخلی می‌تواند راهکار مناسبی برای خرید و فروش ارزدیجیتال باشد.

اگر قصد خرید بیت‌کوین، بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال را دارید یا می‌خواهید رمزارزهای‌ خود را با بهترین قیمت بفروشید؛ می‌توانید با مراجعه به سایت کوین نیک  و صرفه‌جویی در وقت و انرژی‌، به روش کاملا اتوماتیک مبادله خود را انجام دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)