خانهاخبار
موتورولا می‌خواهد پرچمداری با نمایشگر آبشاری و نرخ نوسازی 90 هرتزی معرفی کند

موتورولا می‌خواهد پرچمداری با نمایشگر آبشاری و نرخ نوسازی 90 هرتزی معرفی کند

بر اساس اطلاعات تازه‌ای که توسط وب‌سایت XDA Developers منتشر شده، موتورولا می‌خواهد در MWC 2020 از موبایلی به نام موتورولا وان 2020 رونمایی کند که نمایشگر آبشاری با نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

با اعلام انصراف LG و ZTE از MWC 2020 بسیاری نگران این شدند که مبادا کنگره جهانی موبایل امسال به شهر ارواح تبدیل شود و دیگر اثری از بزرگ‌ترین رویداد صنعت تلفن‌های هوشمند در این مراسم دیده نشود. با این حال، تا زمانی که امثال موتورولا قرار است در ابتدای اسفند در این رویداد حاضر باشند، همچنان می‌توانیم منتظر اخبار جذابی از بارسلونای اسپانیا بمانیم.

بر اساس گزارش‌ها، موتورولا امسال می‌خواهد در MWC 2020 از سری جدید محصولات میان‌رده و پرچمدار خود رونمایی کند. این شرکت بالاخره پس از سال‌ها قرار است حداقل با یک پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار گوشی‌های بالارده برگردد. پرچمدار جدید موتورولا می‌خواهد پا جای پای موتو Z2 فورس بگذارد که در سال ۲۰۱۷ با اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی شد. اکنون اطلاعات جدیدی از سوی وب‌سایت XDA Developers منتشر شده که در ادامه آن را با هم بررسی می‌کنیم.

موتورولا می‌خواهد علاوه بر معرفی پرچمداری حقیقی که از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند، موبایلی با پشتیبانی از نسل پنجم عرضه نماید که احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که نام این دستگاه ممکن است موتورولا وان 5G 2020 باشد و همراه آن مدل دیگری با امکانات بیشتر عرضه شود که موتورو وان 2020 نامیده خواهد شد.

image

این دو تلفن هوشمند که فعلا با اسم رمزهای Racer و Burton شناخته می‌شوند قرار است نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز داشته باشند. گفته می‌شود که پنل نمایش این دو گوشی از نوع OLED است و لبه‌های خمیده دارد. این خمیدگی بسیار بیشتر از خمیدگی‌هایی است که در گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ دیده‌ایم.

تلفن‌های جدید موتورولا از این حیث شبیه هوآوی میت ۳۰ پرو خواهند بود. وب‌سایت XDA می‌گوید محصولات جدید این شرکت پنل آبشاری ۸۰ درصدی دارند که تقریبا تمام کناره این دستگاه‌ها را می‌پوشاند. با این حال، هنوز مشخص نیست که موتورولا نمایشگر خود را نمایشگر آبشاری خواهد نامید یا نه.

شایان ذکر است که در تصاویر جدید حفره کوچکی در گوشه سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. رزولوشن این لنز هنوز افشا نشده است. در خصوص سایر مشخصات این دستگاه اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما شایعات نشان می‌دهند که برای گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷۶۵ با نام Racer باید منتظر باتری ۴۶۶۰ میلی آمپر ساعتی و برای Burton با اسنپدراگون ۸۶۵ باید منتظر باتری ۵۱۷۰ میلی آمپر ساعتی باشیم.

image

همچنین گفته شده که موتورولا وان 2020 با ۸ یا ۱۲ گیگ رم و موتورولا وان 5G 2020 با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. با وجود این که گزارشی پیرامون مشخصات دوربین گوشی Burton منتشر نشده، اما درباره Racer می‌دانیم که احتمالا باید منتظر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشیم.

این دو تلفن هوشمند به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و چند ابزار کمکی عرضه خواهند شد. یکی از این ابزارها Moto Edge Assistant است که ظاهرا برای شخصی‌سازی لمس بر خمیدگی‌های نمایشگر طراحی شده. ابزار بعدی Moto Gametime نام دارد و امکان دسترسی سریع به ابزارهایی را فراهم می‌کند که در هنگام بازی کردن به کار می‌آیند. در انتها به ابزار Moto Audio اشاره شده که می‌تواند پروفایل صوتی دستگاه را اصلاح کند تا بیشترین سازگاری را با محتوای در حال پخش داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)