خانهاخبار
چگونه تعمیرات موبایل خود را در کمترین زمان ممکن انجام بدهیم؟

چگونه تعمیرات موبایل خود را در کمترین زمان ممکن انجام بدهیم؟

موبایل امروزه تبدیل به یک جزء جدانشدنی از زندگی روزمره ما شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

طعم تلخ یک تجربه .. خرابی موبایل!

موبایل امروزه تبدیل به یک جزء جدانشدنی از زندگی روزمره ما شده است. شاید خیلی از ما اگر چند روز از خودرو ، ماشین لباسشویی ، تلویزیون و لپ تاپ خود استفاده نکنیم ، مشکل خاصی برای ما ایجاد نشود ولی اگر چند روز بدون تلفن همراه خود بمانیم ، بسیاری از کارهایمان مختل بشود. این دستگاه کوچک، حالا دیگر از یک وسیله ارتباطی فراتر رفته و نوعی کامپیوتر جیبی محسوب می‌شود.

image

 

احتمالا همه ما تا به حال حداقل یک بار تجربه خراب شدن تلفن همراه را داشته‌ایم . خرابی موبایل ، علاوه بر این که ارتباط افراد با بسیاری از دوستان ، همکاران و افراد خانواده را دچار مشکل می‌کند ، بلکه دسترسی به اینترنت ، تصاویر ، فایل‌ها و بسیاری از موارد مهم دیگر را نیز مختل می‌کند.

شاید اگر این مشکل تا به حال برای شما اتفاق نیافتاده باشد ، در نگاه اول تصور کنید که با مراجعه به یکی از مراکز تعمیر موبایل در سطح شهر، به سادگی و با سرعت می‌توان این مشکل را به راحتی حل کرد. ولی واقعیت این است که تعمیرات موبایل، فرآیند بسیار زمان ‌بری است که در اکثر اوقات به نارضایتی مشتری از خدمات تعمیرکاران منجر می‌شود. گاهی شاید هرگز موبایل شما تعمیر نشود یا حتی قطعاتی از آن برداشته و جایگزین شوند. اگر قصد دارید با راهکاری آشنا شوید که تعمیرات موبایل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین اصطکاک انجام دهید ، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

image

 

هفت خوانی به نام تعمیرات موبایل

افرادی که تجربه خرابی موبایل خود را دارند، به خوبی می‌دانند که چه مشکلاتی بر سر راه تعمیرات موبایل قرار دارد. به عنوان مثال در شهر بزرگی مانند تهران ، مشکلات مربوط به ترافیک و رفت و آمد باعث می‌شود افرادی که 8 ساعت در روز کار می‌کنند ، در اکثر روزهای هفته هیچ فرصتی برای مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل نداشته باشند. این مسئله فقط متوجه افرادی که از اتومبیل شخصی دارند ، نیست . استفاده از وسایل عمومی برای رساندن خود به یک مرکز تعمیرات موبایل نیز باعث مواجه با ازدحام و شلوغی خواهد شد.

مشکل دیگری که سر راه اکثر افراد وجود دارد این است که مراکز معتبر تعمیرات موبایل شهر ، در نقطه‌های خاصی از شهر متمرکز هستند. از آنجایی که یک مرکز موبایل برای جذب مشتری باید در مراکز پر رفت و آمد شهر باشد، دسترسی به این امکان در ساعات غیرکاری به علت شلوغی بیشتر، سخت‌تر نیز خواهد بود. این مسئله منجر به اتلاف وقت نیز می‌شود که یکی دیگر از مشکلاتی که تعمیرات موبایل را دشوار می‌کند.

 

image

 

یک مشکل آشنا! عدم دسترسی به قطعات

حال تصور کنید یک نفر تمام این مشکلات حل کند و خود را به تعمیرگاه برساند ولی مرکز مربوطه به علت عدم دسترسی به قطعات، اعلام کند که قادر به حل مشکل گوشی نیست. این مسئله در تعمیرات موبایل اپل بسیار معمول است . در این حالت مشتری باید تمام این چرخه را طی کرده و مجددا همه این لحظات ناخوش‌آیند اتلاف وقت در ترافیک و شلوغی را تحمل کند. قطعات گوشی‌های آیفون به راحتی در داخل ایران پیدا نمی‌شوند و فقط مراکز خاصی قادر به تهیه آن هستند.

حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چه راه حلی وجود دارد که بدون مواجه با این مشکلات، تعمیرات موبایل را به راحتی انجام بدهیم؟ چاره کار شما ، استفاده از خدمات موبایل سلام است. موبایل سلام یک مرکز تعمیرات آیفون ، سامسونگ و سایر گوشی‌ها است که خدمات ویژه‌ای برای تعمیرات سریع ارائه می‌کند.

یک راهکار جالب واستارت‌آپی

موبایل سلام یک مرکز تعمیرات موبایل است که اقدام به ارائه تعمیرات غیرحضوری موبایل کرده است . اشتباه نکنید! تعمیرات غیرحضوری به این معنا نیست که گوشی شما به دست متخصصان این مرکز نمی‌رسد ، بلکه به این معنا است که به جای این که شما به مرکز آن‌ها مراجعه کنید ، کارشناسان این مرکز به محل کار یا خانه شما می‌آیند و موبایل شما را تحویل می‌گیرند.

با این خدمت دیگر نیاز نیست که مشکلات مختلف مربوط به ترافیک ، شلوغی و نبود وقت کافی را تحمل کنید. فقط کافی است که به وبسایت این مرکز مراجعه کنید و به بخش خدمات تعمیر بروید.در این بخش می‌توانید با یک راهنمای مرحله به مرحله که همه چیز به طور واضح در آن بیان شده، اقدام به ثبت سفارش تعمیر کنید.

یکی از ویژگی‌های جالبی که موبایل سلام ارائه کرده است، این است که شما می‌توانید به راحتی از برآورد هزینه تعمیر به بدون نیاز به مراجعه حضوری آگاه شوید. فقط کافی است که مراحل مختلف این صفحه را قدم به قدم پیش‌بروید تا لیستی از مشکلات رایج گوشی تلفن همراه در اختیارتان قرار بگیرد. شما با انتخاب مشکل گوشی خود، سریعا برآورد هزینه را روی سایت مشاهده خواهید کرد. در صورتی که قیمت برای شما نامناسب باشد، می‌توانید سفارش را با یک کلیک لغو کنید. تصور کنید اگر چنین خدمتی وجود نداشت باید برای پیدا کردن یک مرکز تعمیر آیفون با قیمت مدنظر شما ، متحمل چه سختی می‌شدید.

پس از این که سفارش خود را در این سامانه ثبت کردید کارشناسان موبایل سلام به آدرس ثبت شده شما در وبسایت مراجعه می‌کنند و تلفن همراه شما را تحویل می‌گیرند. این مرکز به قطعات مختلف گوشی‌های آیفون دسترسی دارد و به راحتی می‌تواند تعمیرات آیفون را در وقت توافق شده انجام بدهد.

image

 

پایان مشکلات شما

در صورتی که گوشی شما نیز دچار مشکل شده است ، می‌توانید به وبسایت موبایل سلام مراجعه کنید و به قسمت تعمیرات بروید. با چند کلیک ساده مشکل گوشی خود را ثبت کنید و پس از تایید قیمت ، فقط منتظر باشید تا تمامی مراحل تعمیر انجام شود . پس از این که گوشی تلفن همراه شما تعمیر شد، کارشناسان مجددا گوشی تلفن را در همان آدرس ذکر شده تحویل خواهند داد.

دیگر نیازی نیست که نگران پیدا نشدن قطعات گوشی آیفون خود باشید ، یا ساعات زیادی را در ترافیک منتظر بمانید و نیازی هم نیست که برای توافق بر سر قیمت به چندین مرکز تعمیر موبایل مراجعه کنید. در خانه خود با آرامش بنشینید و بدون هیچ زحمتی موبایل خود را تعمیر کنید. این خدمات فقط برای موبایل ارائه نمی‌شود. در صورتی که تبلت یا ساعت هوشمند شما هم نیازمند تعمیر است، موبایل سلام خدمات تعمیر این وسایل را نیز انجام می‌دهد. مراحل ثبت این نوع خدمت نیز درست همانند ثبت تعمیرات غیرحضوری موبایل، ساده و بی دردسر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عباس زاده

۱۴۰۱/۱۱/۲
تعمیرات موبایل در موبایل سلام واقعا کیفیت بالایی دارد و من چند باری جهت تعمیرات ایفون به موبایل سلام مراجعه کردم و خیلی خوب و دقیق کار من را حل کردن به دلیل کیفیت بالایی که در زمینه قطعات تعمیرات موبایل دارند