خانهاخبار
گوشی‌های سری شیائومی Mi 10 در تاریخ 23 فوریه معرفی می‌شوند

گوشی‌های سری شیائومی Mi 10 در تاریخ 23 فوریه معرفی می‌شوند

شیائومی به تازگی با ارسال دعوتنامه‌ای، تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری Mi 10 را اعلام کرده است. این محصولات در تاریخ 4 اسفند معرفی می‌شوند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده شیائومی، شیائومی Mi 10 و Mi 10 پرو به صورت رسمی اعلام شد. شیائومی با ارسال دعوتنامه‌ای برای رسانه‌ها، خبر از معرفی این محصولات در اواخر ماه جاری میلادی داده است. در حقیقت شیائومی برای رونمایی از این گوشی‌های هوشمند، در تاریخ 23 فوریه مراسمی را در بارسلونا، اسپانیا برگزار خواهد کرد. همانطور که می‌دانید، این شهر میزبان کنگره جهانی موبایل 2020 است.

در دعوتنامه ارسال شده شاهد حضور عدد 10 هستیم که به گوشی‌های سری می 10 شیائومی اشاره می‌کند. طراحی گرافیکی این دعوتنامه به گونه‌ای بوده که سنسور دوربین را تداعی می‌کند و احتمالا به قابلیت زوم اپتیکال این محصولات اشاره دارد. انتظار می‌رود قدرت این دو گوشی هوشمند را جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 تامین کند. این محصولات همچنین به رم از نوع LPDDR5 مجهز می‌شوند که توسط شرکت Micron به تولید می‌رسد. این نوع رم در مقایسه با نسل کنونی خود تا 20 درصد مصرف انرژی بهینه‌تری دارد و همچنین سرعت انتقال اطلاعات در آن تا 50 درصد بهبود پیدا کرده است.

image

بر اساس شایعات و گزارش‌های گذشته، گوشی شیائومی Mi 10 پرو در بالاترین نسخه خود به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در بخش دوربین انتظار می‌رود شیائومی از سنسور سامسونگ ایزوسل Bright HMX با رزولوشن 108 مگاپیکسل استفاده کند که توسط سنسورهای اولترا واید، تلسکوپی و ماکرو همراهی می‌شود. شایعات به پشتیبانی نسخه استاندارد از فناوری شارژ سریع 48 واتی و نسخه پرو از شارژ سریع 66 واتی اشاره می‌کنند. این محصولات قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع بی‌سیم نیز خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)