خانهاخبار
موتورولا از گوشی‌های موتو G Power و موتو G Stylus رونمایی کرد

موتورولا از گوشی‌های موتو G Power و موتو G Stylus رونمایی کرد

شرکت موتورولا جدیدترین گوشی‌های میان رده خود، موتو G Power و موتو G Stylus را معرفی کرد. برای آشنایی با این محصولات همراه ما باشید.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

موتورولا به تازگی موفق به فروش 100 میلیون گوشی هوشمند از سری موتو G شده است. حال این کمپانی تصمیم گرفته از دو اسمارت فون جدید از این سری رونمایی کند. این محصولات با نام‌های موتو G Power و موتو G Stylus وارد بازار می‌شوند. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات، گزارش‌ها و رندرهای زیادی در رابطه با این دو گوشی هوشمند بودیم. برخلاف شایعات، موتورولا این محصولات را با نام G8 معرفی نکرده و تنها به حرف G بسنده کرده است. موتو جی پاور و موتو جی استایلوس از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برند که البته مدل استایلوس در رده بالاتری نسبت به برادر خود قرار می‌‌گیرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی بهتری است.

گوشی موتو G Power به صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که در سمت چپ بخش بالایی آن، یک حفره به چشم می‌خورد. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 665 تامین می‌شود که آن را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. موتورولا حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش این اسمارت فون را کاهش داده است؛ با این حال همچنان شاهد حضور حاشیه زیادی در بخش پایینی نمایشگر هستیم. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که به اعتقاد موتورولا، تا 3 روز کاربر را همراهی می‌کند.

image

موتورولا برای ساخت این گوشی هوشمند از پلاستیک استفاده کرده و ضخامت آن به 9.63 میلی‌متر می‌رسد. این گوشی هوشمند از اسپیکر استریو بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن لوگوی موتو به چشم می‌خورد که درون آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. موتو جی پاور دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 16 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 8 مگاپیکسی اولترا واید با زاویه دید 118 درجه همراهی می‌شود.

گوشی موتو G Stylus از بدنه پلاستیکی مشابه با برادر خود بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. سنسور اثر انگشت، رم و همچنین چیپست مورد استفاده در آن تفاوتی با موتو G Power ندارد. موتورولا برای این محصول خود 128 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته و آن را به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. با وجود حضور قلم، ضخامت این دستگاه به 9.2 میلی‌متر می‌رسد. قلم این دستگاه در سمت راست بخش پایینی قرار گرفته و باید آن را به صورت دستی خارج کرد؛ بنابراین مکانیزم پاپ آپ برای آن طراحی نشده است.

image

گوشی موتو G استایلوس از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که با استفاده از فناوری Quad Pixel قادر به ثبت تصاویر 12 مگاپیکسلی است. سنسور بعدی، سنسور 16 مگاپیکسلی اکشن اولترا واید با زاویه دید 117 درجه است. همانند گوشی موتورولا One Action، کاربران می‌توانند در حالت عمودی نیز می‌توانند ویدیوهای افقی ضبط کنند. سنسور سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو است که تفاوتی با سنسور مورد استفاده در دوربین موتو G Power ندارد.

گوشی‌های موتو G Power و موتو G Stylus در بهار سال جاری میلادی وارد بازار ایالات متحده آمریکا و کانادا خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای موتو جی پاور برابر با 249.99 دلار بوده و موتو جی استایلوس با قیمت 299.99 دلار به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)