خانهاخبار
ردمی K30 پرو باتری بزرگ و شارژر سریع‌تری خواهد داشت

ردمی K30 پرو باتری بزرگ و شارژر سریع‌تری خواهد داشت

بر اساس اعلام افشاگر معروف وب‌سایت چینی ویبو، ردمی K30 پرو قرار است باتری و شارژر جدیدی داشته باشد که نسبت به مدل عادی ردمی K30 بزرگ‌تر و سریع‌تر است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

ردمی K30 4G چند روز پیش تحت عنوان پوکو X2 وارد بازار هند شد، اما ما هنوز منتظر ردمی K30 پرو هستیم و ظاهرا فعلا باید به شایعات و گزارش‌ها بسنده کنیم. در جدیدترین خبر، اکانت افشاگر Digital chat station مدعی شده که این تلفن هوشمند یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اگر گفته‌های این حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو درست باشد، این یعنی با دستگاهی طرف خواهیم بود که ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن کمی بیشتر از ردمی K30 است. مدل عادی ردمی K30 یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشت که از شارژری با سرعت ۲۷ وات استفاده می‌کرد.

وب‌سایت XDA Developers چند روز پیش اعلام کرده بود که ردمی K30 پرو احتمالا دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد. این مسئله دیروز توسط Digital chat station تقویت شد و این اکانت تایید کرد که یکی از سنسورهای چهارگانه این گوشی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است. منتها سنسور مذکور کمی با سنسور مدل عادی ردمی K30 فرقی می‌کند.

XDA همچنین می‌گوید ردمی K30 پرو از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. در نتیجه، تمام این اخبار و شایعات حاکی از آن است که با محصولی در سطح دستگاه‌های پرچمدار طرف هستیم. گفته می‌شود که ردمی K30 پرو ممکن است با نام پوکو F2 وارد بازار هند شود. با این حال، باید صبر کنیم و منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)