خانهاخبار
گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت مثل پرچمداران آپدیت خواهند شد

گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت مثل پرچمداران آپدیت خواهند شد

انتشار برنامه سامسونگ برای آپدیت محصولات جدید این شرکت نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند با گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت مثل سایر پرچمداران اصلی خود رفتار کنند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

عرضه دو گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت غافل‌گیری بزرگی برای دنیای موبایل بود. البته که با وجود اخبار و شایعات متعدد از مدت‌ها قبل می‌دانستیم که چنین محصولاتی در دست تولید قرار دارند، اما مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه‌ها و قیمت آن‌ها ما را شگفت‌زده کرد.

گلکسی اس ۱۰ لایت با هیچ معیاری در دسته محصولات لایت قرار نمی‌گیرد. این دستگاه نمایشگر و باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس دارد و دوربین آن شامل سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی است. گلکسی نوت ۱۰ لایت هم صرفا عقب‌گردهای ناچیزی نسبت به سری گلکسی نوت ۱۰ دارد.

در دنیای تلفن‌های هوشمند، ارزش یک دستگاه نه فقط به واسطه مشخصات سخت‌افزاری آن، بلکه با توجه به پشتیبانی نرم‌افزاری نیز سنجیده می‌شود. در شرایط کنونی حوزه موبایل، دریافت پیوسته آپدیت‌های نرم‌افزاری بسیار مطلوب است اما تولیدکنندگان دستگاه‌ها این آپدیت‌ها را فقط برای پرچمداران خود منتشر می‌کنند.

حالا سامسونگ اخیرا از برنامه‌های خود برای پشتیبانی از تلفن‌های جدید این شرکت رونمایی کرده است. گلکسی A71 قرار است هر سه ماه یک بار وصله‌های امنیتی را دریافت کند و در زمان مقتضی دو آپدیت بزرگ اندروید نیز دریافت خواهد کرد.

در آن سو، گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت درست مثل پرچمداران سامسونگ هر ماه وصله‌های امنیتی را دریافت کرده و دو آپدیت بزرگ اندروید نیز برای آن‌ها منتشر می‌شود. این یعنی دو گوشی مذکور تا زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۲ تحت پشتیبانی سامسونگ قرار خواهند داشت و وصله‌های امنیتی را هم تا کمی بعد از آن دریافت می‌کنند.

انتشار منظم آپدیت‌ها اتفاق خوبی است که می‌تواند بازدهی هزینه‌های انجام‌شده توسط کاربران را افزایش دهد. حالا دو گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند گزینه بسیاری بهتری برای خریدارانی باشند که نمی‌خواهند به اندازه پرچمداران هزینه کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)