خانهاخبار
نام خانواده Galaxy S20 در وب سایت رسمی سامسونگ افشا شد!

نام خانواده Galaxy S20 در وب سایت رسمی سامسونگ افشا شد!

این روزها، شایعات پیرامون پرچمداران بعدی کمپانی سامسونگ بسیار زیاد شده است و تعداد اخبار رسمی به همان میزان، کمتر است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژي باشید، مسلما می‌دانید که رویداد Unpacked 2020 سامسونگ یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد و در خلال این مراسم، پرچمداران جدید این کمپانی کره‌ای معرفی می‌شوند.

این روزها شایعات پیرامون پرچمداران جدید سامسونگ از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد. اما این بار، نوبت به یک خبر رسمی رسیده است.

یکی از کاربران در نسخه آلمانی وب سایت سامسونگ، تصویری از قاب محافظ گلکسی اس 20 را مشاهده کرد که در مدت زمان کوتاهی این صفحه از بین رفت و در حال حاضر نیز در دسترس نیست. در این قسمت، می‌توانید دو اسکرین شاتی که از محصول یاد شده گرفته و منتشر شده را مشاهده کنید:

 

این موضوع حاکی از آن است که از نظر نامگذاری، سامسونگ به یک باره، یک دهه را پشت سر گذاشته و برای محصولات جدید خود، نام Galaxy S20 را انتخاب کرده است. یکی از دلایل نامگذاری پرچمداران جدید به این صورت، متناسب بودن آنها با سال‌های میلادی است. به این ترتیب پرچمدار سال آینده، با نام S21 نامگذاری خواهد شد و این روند ادامه دار خواهد بود.

تصویر این قاب LED، زبان طراحی پرچمدار آینده سامسونگ را نیز افشا کرده است. حاشیه‌های پایین نمایشگر، ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی و محفظه مستطیل شکل دوربین در پشت بدنه، از جمله مشخصاتی است که مدت هاست در رسانه‌های خبری از آنها یاد می‌شود و این تصویر، تمامی شایعات مطرح شده در گذشته را تأیید می‌کند.

به نظر می‌رسد که 2020، سالی است که کاربران نباید به پشت بدنه دستگاه، مخصوصا قسمت دوربین نگاه بیندازند! چرا که این محفظه رفته رفته بزرگتر خواهد شد و تعداد دوربین‌ها نیز به این ترتیب بیشتر می‌شود.

خانواده گلکسی اس 20 یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه به صورت رسمی در رویداد Unpacked 2020 معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)