خانهاخبار
پروتوتایپ گلکسی اس 20 اولترا پیش از معرفی منتشر شد

پروتوتایپ گلکسی اس 20 اولترا پیش از معرفی منتشر شد

تنها شش روز دیگر تا رویداد Unpacked سامسونگ باقی مانده و حالا شاهد انتشار تصویر پروتوتایپ Galaxy S20 Ultra هستیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

همان طور که پیش تر به اطلاع شما رساندیم، سامسونگ در نظر دارد تا در روز یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه، رویداد Unpacked 2020 خود را برگزار کرده و در این مراسم، از پرچمداران جدید خود با نام Galaxy S20 رونمایی کند. این محصولات جایگزین خانواده گلکسی S10 خواهند شد و از طرف دیگر، نسخه دوم گلکسی فولد در کنار Galaxy Z Flip نیز در این رویداد معرفی می‌شوند.

در حالی که مسئولان سامسونگ هیچ گونه حرف و حدیثی پیرامون محصولات جدید خود به میان نیاورده‌اند، اما با تشکر از افراد مشهور و سرشناس در حوزه افشای اسرار و حقایق کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی، همه ما در جریان چند و چون کار قرار گرفته‌ایم.

Ice Universe که یکی از اشخاص معروف در زمینه افشای اسرار کمپانی سامسونگ به حساب می‌آید، امروز در اکانت توییتر خود، تصویر پروتوتایپ گلکسی اس 20 اولترا را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد دوربین چهارگانه محصول یاد شده هستیم که فلاش LED دوگانه نیز در کنار آن دیده می‌شود. عبارت 100X SPACE ZOOM نیز در قسمت پایینی محفظه قرارگیری دوربین به چشم می‌خورد که همین موضوع، وجود یک دوربین تله فوتو قوی را اثبات می‌کند.

image

 

در کنار این تصویر، آیس یونیورس از ویدئویی نیز رونمایی کرده است که به نظر، ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ برای محصولات جدید خود خواهد بود که واژه Over the Horizon در آن دیده می‌شود. سامسونگ با این شعار، قصد دارد تا پای خود را در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند فراتر گذاشته و محصولات جدید و نوآورانه‌تری را تولید و عرضه نماید.

 

همان طور که اشاره شد، رویداد Unpacked 2020 سامسونگ یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد. این روز را در تقویم خود یادداشت کرده و در روز موعود، با جی اس ام همراه باشید تا مراسم معرفی محصولات جدید این برند کره‌ای را در کنار هم مرور کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)