خانهاخبار
جنجال آفرینی ویروس کورونا، این بار برای LG و ZTE

جنجال آفرینی ویروس کورونا، این بار برای LG و ZTE

اتفاقات ناخوشایندی که ویروس کورونا برای جهان ترتیب داده، این بار گریبانگیر دو برند ال جی و زد تی ای شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

همان طور که می‌دانید، ویروس کورونا اقتصاد و چرخه صنعت کشور چین را با دردسر مواجه کرده است. از آنجا که تعداد قربانیان یا مبتلایان به این بیماری روز به روز در حال افزایش است، لذا باید شدیدا مراقب بوده و از طرف دیگر، انتظار تأثیر آن روی دنیای تکنولوژی را نیز داشته باشیم.

شرکت‌های LG و ZTE به صورت مشترک، کناره گیری خود از همایش جهانی MWC 2020 را اعلام کرده و به این ترتیب، اثری از آنها در این رویداد بزرگ که در عرصه گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهد، نخواهد بود. نمایشگاه MWC اواخر ماه جاری در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود.

image

یکی از سخنگویان کمپانی ZTE در مصاحبه با The Verge به این موضوع اشاره کرد که در راستای مشکلاتی که در زمینه سفر و ارائه ویزا وجود دارد و از طرف دیگر، همزمان با شروع موج دوم ویروس کورونا، آنها تصمیم گرفته‌اند تا از رویداد جهانی MWC 2020 کناره گیری کنند.

از سوی دیگر، مسئولان ال جی نیز در اطلاعیه‌ای، اعلام نمودند که در راستای تأمین سلامت کارکنان، شرکا و مشتریان خود، از شرکت در MWC 2020 ممانعت به عمل خواهند آورد. از آنجا که قربانیان و مبتلایان به این ویروس در کشورهای دیگر نیز مشاهده شده‌اند، آنها تصمیم گرفته‌اند تا سلامت کارکنان و مسئولان خود را در اولویت قرار داده و از سفرهای غیر ضروری به کشورهای دیگر خودداری کنند.

خبرهایی که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که مدیران ال جی قصد دارند تا در آینده نزدیک، رویدادی را به صورت مستقل برگزار کرده و در خلال آن، از محصولات سال 2020 خود رونمایی کنند.

موسسه GSM که با عنوان GSMA از آن یاد می‌شود و به عنوان برگزار کننده MWC شناخته می‌شود، در بیانیه‌ای به این موضوع اشاره کرد که ویروس کورونا، تأثیر زیادی روی این رویداد جهانی نخواهد گذاشت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱۱/۱۷
اون وقت ما برای آموزش بانوان ورزشکار 2 مربی از چین آورده ایم!

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱۱/۱۷
اون وقت ما برای آموزش بانوان ورزشکار 2 مربی از چین آورده ایم!