خانهاخبار
تصاویر زنده گوشی هوشمند iQOO 3 لو رفت

تصاویر زنده گوشی هوشمند iQOO 3 لو رفت

افشاگری چینی به‌تازگی دو تصویر زنده از تلفن هوشمند iQOO 3 محصول شرکت Vivo را منتشر کرده است. در این تصاویر می‌توانیم وجود دوربین سلفی حفره‌ای را ببینیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از تلفن هوشمند iQOO 3 اطلاعات و گزارش‌های بیشتری درباره مشخصات این دستگاه منتشر می‌شود. iQOO 3 از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و شایعات حاکی از آن است که این گوشی در ابتدا در هند عرضه خواهد شد. اخیرا تصاویر زنده‌ای از iQOO 3 منتشر شده که در ادامه آن‌ها را می‌بینیم.

در دو تصویر زیر دستگاهی دیده می‌شود که دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای در گوشه بالای سمت راست پنل نمایش قرار گرفته است. عکس زیر iQOO 3 را در کنار یکی از موبایل‌های اوپو نشان می‌دهد که دوربین سلفی آن در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

image

افشاگر تصاویر امروز قبلا درباره iQOO 3 گفته بود این گوشی از نمایشگری استفاده می‌کند که پیش‌تر آن را در سایر گوشی‌های شرکت Vivo دیده‌ایم. این نمایشگر اندازه‌ای ۶.۴۴ اینچی دارد و از نوع S-AMOLED است. رزولوشن آن +FHD و نسبت تصویرش ۲۰:۹ در نظر گرفته شده تا مثل Vivo X30 یا Vivo S5 باشد. اگرچه ممکن است این دستگاه با برخی قابلیت‌های گیمینگ راهی بازار شود، اما iQOO 3 یک گوشی گیمینگ صرف نیست. گفتنی است، زیر نمایشگر این موبایل حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد.

در کناره‌های این گوشی چهار دکمه وجود دارد که شامل دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه پاور و دکمه مخصوص دستیار شخصی Jovi AI است. در حال حاضر نمی‌دانیم که iQOO 3 با اندروید ۱۰ وارد بازار خواهد شد یا نه.

این تلفن هوشمند احتمالا یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، فعلا اطلاعات خاصی درباره دوربین عقب یا جلوی این گوشی در دسترس نیست، اما انتظار داریم که در قاب عقب شاهد حضور لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)