خانهاخبار
فناوری شارژ سریع نوبیا رد مجیک 5G تهویه هوا خواهد داشت

فناوری شارژ سریع نوبیا رد مجیک 5G تهویه هوا خواهد داشت

مدیرعامل شرکت نوبیا اخیرا در پستی در وب‌سایت ویبو اعلام کرده که پرچمدار بعدی آن‌ها از فناوری شارژ سریعی با استفاده از سیستم تهویه هوا بهره‌مند خواهند شد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

نی فی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت نوبیا، چند هفته پیش اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت نمایشگری با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت. او در ادامه تصویری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد که از وجود فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی در این دستگاه خبر می‌داد. حالا چند پست جدید توسط آقای فی منتشر شده که اطلاعات بیشتری درباره این موبایل گیمینگ منتشر می‌کند.

طبق اعلام مدیرعامل نوبیا، رد مجیک 5G برای دستیابی به این فناوری شارژ سریع قدرتمند از راهکاری استفاده کرده که متکی بر سیستم خنک‌سازی تهویه هواست. اگرچه اطلاعات زیادی در این باره منتظر نشده، اما آقای فی می‌گوید گوشی آن‌ها فن داخلی خواهد داشت. این طراحی احتمالا مشابه نوبیا رد مجیک 3S خواهد بود.

image

پرچمدار بعدی نوبیا احتمالا از ۱۶ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد، اما درست مثل گلکسی اس ۲۰ الترا و شیائومی می ۱۰ پرو، مدل پایه این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. نی فی همچنین نمونه‌ای از خروجی دوربین این موبایل را در ویبو به اشتراک گذاشته که بهینه‌سازی‌های این دستگاه را نسبت به نسل‌های قبلی آن نشان می‌دهد. شایعات حاکی از آن است که رد مجیک 5G دوربین سه‌گانه‌ای خواهد داشت که لنز اصلی آن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)