خانهاخبار
ویدیوی زنده گلکسی زد فلیپ و بنچمارک آن منتشر شد

ویدیوی زنده گلکسی زد فلیپ و بنچمارک آن منتشر شد

افشاگری توئیتری به نام بن جسکین ویدیویی از گلکسی زد فلیپ را منتشر کرده و همزمان با این خبر بالاخره بنچمارک گیک‌بنچ این تلفن هوشمند ثبت شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

گلکسی زد فلیپ بالاخره در پایگاه داده سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. همان طور که انتظار می‌رفت این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند؛ البته برخی شایعات حاکی از آن بود که این دستگاه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس داشته باشد، اما از روی بنچمارک نمی‌توانیم تشخیص دهیم که این چیپست دقیقا کدام تراشه کوالکام خواهد بود، چون گیک‌بنچ برای هر دو تراشه از یک اسم استفاده می‌کند.

image

موبایل تاشوی جدید سامسونگ ۸ گیگابایت رم دارد و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. به احتمال زیاد قرار نیست شاهد عرضه مدلی با ۱۲ گیگابایت رم باشیم. قیمت گلکسی زد فلیپ حدود ۱۵۰۰ یورو خواهد بود، و چون این قیمت از محدوده گوشی‌های هزار دلاری فراتر می‌رود، بعید است که مدل دیگری با رم کمتر از ۸ گیگابایتی هم در دسترس کاربران قرار بگیرد.

علاوه بر این، افشاگر معروف توئیتری بن جسکین، دیروز در توئیتری ویدیوی کوتاهی از عملکرد این دستگاه در دنیای واقعی را به نمایش گذاشت. گلکسی زد فلیپ نمایشگری ۶.۷ اینچی با نسبت تصویر بسیار کشیده ۲۲:۹ دارد که از وسط تا می‌شود. در پشت بدنه این دستگاه نمایشگری ثانویه با اندازه ۱.۰۵ اینچی قرار گرفته که اطلاعات ساده‌ای مثل زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ همزمان با خانواده گلکسی اس ۲۰ در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)