خانهاخبار
کنسرسیوم یونیکد امسال 117 ایموجی جدید منتشر می‌کند

کنسرسیوم یونیکد امسال 117 ایموجی جدید منتشر می‌کند

امسال قرار است 117 ایموجی جدید در اختیار کاربران قرار بگیرد که مطابق معمول کنسرسیوم یونیکد آن‌ها را در خبری معرفی کرده است. در ادامه این ایموجی‌های جدید را مشاهده کنید.
۱۳۹۸/۱۱/۱۱

کنسرسیوم یونیکد از ۱۱۷ ایموجی جدید رونمایی کرده که قرار است چند وقت دیگر به عنوان بخشی از Emoji 13.0 منتشر شوند. در این مجموعه ۶۲ ایموجی جدید و ۵۵ ایموجی دارای جنسیت و رنگ پوست تازه قرار دارد. در این میان، ایموجی لبخند همراه با اشک، ایموجی صورت پرسیبیل و پرابرو، دست ایتالیایی و نینجا از موارد جالب آن به حساب می‌آیند.

وب‌سایت ایموجی‌پدیا در تصویری از تمام ایموجی‌های احتمالی این بسته جدید خبر داده که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. زمان عرضه دقیق این ایموجی‌ها به شرکت‌های مختلف بستگی دارد، اما معمولا در حوالی پاییز هر سال می‌توانیم منتظر نمونه‌های جدید ایموجی‌ها باشیم.

در کنار این‌ها می‌توانیم ایموجی‌های جدید حیواناتی مثل خرس، ماموت، سمور، سوسک، کرم و مگس را ببینیم. همچنین لوازمی مثل کفش اسکیت، دمپایی، آکاردئون، آینه، چوب شعبده‌بازی، قوری، بومرنگ، مسواک، سطل، نخ و سوزن، تله موش، نردبان، پیچ گوشتی و اره را ببینیم. در انتها ارگان‌هایی مثل قلب و ریه هم مشاهده می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)