خانهاخبار
تیزر جدیدی برای مراسم رونمایی از گلکسی اس 20 منتشر شد

تیزر جدیدی برای مراسم رونمایی از گلکسی اس 20 منتشر شد

سامسونگ امروز تیزر تبلیغاتی جدیدی برای مراسم آنپکد 2020 منتشر شد. انتظار می‌رود که در این مراسم علاوه بر سری گلکسی اس 20 از گلکسی زد فلیپ نیز رونمایی شود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

چند هفته پیش در خبری اعلام شد که سامسونگ مراسم رونمایی از خانواده گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ را در تاریخ ۲۲ بهمن برگزار می‌کند. این مراسم به رویداد آنپکد ۲۰۲۰ معروف است و حالا تیزر تبلیغاتی جدیدی برای آن منتشر شده که طولانی‌تر از تیزر قبلی است و سعی دارد علاقه‌مندان را برای مراسم ویژه سامسونگ آماده کند.

با توجه به این که ویدیوی زیر هنوز در حد یک تیزر تبلیغاتی است، فعلا هیچ دستگاهی در آن دیده نمی‌شود. اما مشاهده آن خالی از لطف نیست. اصلی‌ترین عبارتی که در این کلیپ وجود دارد عبارت Change the shape of the future است که می‌توانیم آن را به این صورت معنا کنیم: «شکل آینده را تغییر بده.»

image

از آن‌جایی که سامسونگ می‌خواهد در این مراسم از گلکسی زد فلیپ رونمایی کند و این دستگاه نخستین موبایل کره‌ای‌ها با مکانیزم صدفی است، طبیعی به نظر می‌رسد که از چنین عبارت تبلیغاتی‌ای در تیزر مراسم آنپکد ۲۰۲۰ استفاده شده باشد.

در چند وقت اخیر اخبار و گزارش‌های زیادی درباره محصولات آتی سامسونگ منتشر شده و تقریبا با تمامی مشخصات این دستگاه‌ها آشنا شده‌ایم. با این حال، همچنان باید منتظر مراسم آنپکد بمانیم تا ببینیم سامسونگ چه غافل‌گیری‌هایی برای ما آماده کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۱۰
ما ها نمی‌تونیم داشته باشیمش? چون خیلی گرانه.
یه عده‌ای ولی می‌تونن، نــــــــــــوش‌جان‌شون