خانهاخبار
موتورولا موتو G8 پاور در رندرهای جدید به نمایش گذاشته شد

موتورولا موتو G8 پاور در رندرهای جدید به نمایش گذاشته شد

موتورولا قصد دارد در کنگره جهانی موبایل 2020 از محصولات جدید خود رونمایی کند. به تازگی رندرهای موتو G8 پاور در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

به نظر می‌رسد تا زمان معرفی محصولات جدید موتورولا، شاهد افشای رندرهای بیشتری از آن‌ها باشیم. پس از انتشار رندرهای موتورولا موتو جی 8، این‌بار شاهد انتشار رندرهای نسخه پاور آن هستیم. علاوه بر این گوشی هوشمند، رندر جدیدی از گوشی موتورولا با قابلیت پشتیبانی از قلم نیز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. طراحی موتو G8 و موتو G8 پاور شباهت زیادی به یکدیگر دارند، البته میزان حاشیه بخش پایینی صفحه نمایش موتو G8 پاور نسبت به برادر آن، کمتر است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش با ابعاد 6.36 اینچ بهره می‌برد که بزرگتر از موتو G7 پاور با نمایشگر 6.2 اینچی است. بر اساس اعلام XDA Developers، عرض این دستگاه برابر با 75.88 و ارتفاع آن برابر با 167.99 میلی‌متر است.

موتورولا موتو G8 پاور به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این دوربین دارای سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی باشد. موتو G8 نیز دارای دوربین با چیدمان یکسان با موتور جی 8 پاور است، با این تفاوت که از سه سنسور بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 16 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 8 مگاپیکسلی واید همراهی می‌شود. موتو G8 پاور و موتو G8 استاندارد برخلاف گوشی‌های موتو G8 پلاس و موتو جی 8 پلی که از برش نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برند، دارای حفره درون صفحه نمایش هستند. چهار گوشی سری موتو G8 به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می‌شوند که درون لوگوی موتورولا تعبیه شده است.

image

یکی از مزیت‌های موتو جی 8 پاور نسبت به گوشی‌های دیگر این سری، حجم بالای باتری آن است. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. موتورولا برای این محصول خود چیپست اسنپدراگون 665، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی درنظر می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. موتورولا قصد ندارد با معرفی یک پرچمدار به جنگ گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ برود، بلکه این برند قصد دارد یک گوشی میان رده با قابلیت پشتیبانی از قلم را وارد بازار کند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه با نام موتو G8 Stylus در اختیار خریداران قرار بگیرد.

image

این گوشی میان رده موتورولا از نظر طراحی شباهت زیادی به موتو جی 8 پاور دارد؛ با این حال از دوربین اصلی بزرگتری بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی است که در گذشته شاهد حضور آن در گوشی‌های موتو G8 پلاس و موتورولا وان زوم بودیم. این سنسور توسط یک سنسور واید و ماکرو همراهی می‌شود و موتورولا برای آن سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز در نظر می‌گیرد. در رندرهای منتشر شده شاهد حضور تاریخ 3 آوریل روی نمایشگر هستیم. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سری موتو G8 در این تاریخ وارد بازار شوند. به احتمال زیاد این محصولات همراه با پرچمدار جدید موتورولا یعنی Edge Plus در تاریخ 23 فوریه در بارسلونا معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سورنا

۱۳۹۸/۱۱/۱۹
به شدت منظر این گوشی هستم البته گوشی های موتورلا قیمت های خیلی گرونی دارند خدا میدونه چه قیمت فضایی میخواد رو گوشی هاش بزاره