خانهاخبار
قیمت پرچمداران سری P40 هوآوی ارزان‌تر از نسل قبلی خواهد بود

قیمت پرچمداران سری P40 هوآوی ارزان‌تر از نسل قبلی خواهد بود

افشاگر معروف اخبار مربوط به محصولات هوآوی در پست جدیدی اعلام کرده که این شرکت چینی به منظور جبران غیبت سرویس‌های گوگل قیمت اعضای خانواده P40 را کاهش خواهد داد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

با وجود این که اعمال تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی باعث شده این شرکت چینی نتواند از اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل در تلفن‌های جدید خود استفاده کند، اما آن‌ها هنوز با قدرت در بازار حضور دارند و به تولید محصولات جدید ادامه می‌دهند. تاکنون چند رندر از سری P40 و بخشی از مشخصات این سری منتشر شده بود که از کیفیت بالای این خانواده خبر می‌داد، ولی حالا امروز نوبت به صحبت درباره قیمت این دستگاه‌ها رسیده است.

در دنیای افشاگران حوزه موبایل منابع قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد زیادی وجود دارند، ولی یکی از آن‌ها کاربری به نام RODENT950 است که تاکنون هر حرفی درباره هوآوی زده تقریبا همیشه درست از آب درآمده است. او دیروز در پست جدیدی درباره پی ۴۰ هواوی گفت قیمت این سری ارزان‌تر از نسل قبلی آن خواهد بود.

شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند تقریبا سال به سال قیمت گوشی‌های خود را افزایش می‌دهند و کیفیت محصولات خود را بالا می‌برند. با این حال، چون هوآوی نمی‌تواند از خدمات گوگل استفاده کند، طبیعی است که نتوانیم مقایسه‌ای میان محصولات این شرکت و سایر بازیگران بزرگ بازار داشته باشیم. یکی از مشکلات اصلی سری میت ۳۰ همین بود که علی‌رغم داشتن قیمتی بالاتر از ۹۰۰ دلار، خیلی از کاربران نمی‌توانستند آن طور که مدنظرشان بود از آن استفاده کنند.

حالا طبق اعلام این افشاگر به نظر می‌رسد که هوآوی استراتژی خود را در خصوص سری P40 تغییر داده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که هر عضو از این خانواده دقیقا چه قیمتی خواهد داشت، اما گمانه‌زنی‌هایی در این باره انجام شده است. پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو پارسال به ترتیب ۷۹۹ و ۹۹۹ یورو قیمت داشتند. اما حالا این احتمال داده می‌شود که قیمت پی ۴۰ از ۵۹۹ یورو (معادل ۶۵۹ دلار) آغاز شود. دو عضو دیگر این خانواده یعنی پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پریمیوم هم به ترتیب ۷۹۹ و ۹۹۹ یورو (۸۷۹ و ۱۰۹۹ دلار) قیمت خواهند داشت.

با این حال، همان طور که گفتیم این قیمت‌ها فعلا در حد گمانه‌زنی است و برای این که ببینیم افت قیمت محصولات آتی هوآوی چقدر خواهد بود، فعلا باید صبر کنیم. این غول چینی احتمالا از طریق کاهش قیمت محصولات خود می‌خواهد مشتریان بیشتری را به سمت پرچمدارانش جذب کند و تا حدی بتواند غیبت خدمات و اپلیکیشن‌ها گوگل را جبران نماید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)