خانهاخبار
قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی اس 20 فاش شد

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی اس 20 فاش شد

مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA Developers که اخیرا اخبار و اطلاعات زیادی را درباره محصولات سامسونگ منتشر کرده، حالا در مطلب تازه‌ای قیمت و تاریخ عرضه محصولات جدید این شرکت را افشا کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۹

خانواده گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن رسما از سوی سامسونگ معرفی شوند. طبق اعلام مکس واین‌باخ که در چند ماه اخیر اطلاعات زیادی را درباره محصولات سامسونگ منتشر کرده، سری گلکسی اس ۲۰ از اولین جمعه ماه مارس یعنی ۱۶ اسفند وارد بازار خواهد شد.

در آن سو، گلکسی زد فلیپ از تاریخ ۱۴ فوریه (۲۴ بهمن) با قیمت ۱۴۰۰ دلار به بازار می‌آید. در نتیجه این گوشی همزمان با ریزر موتورولا وارد بازار خواهد شد اما قیمتش ۱۰۰ دلار از رقیب پایین‌تر خواهد بود. قیمت گلکسی زد فلیپ نسبت به گلکسی فولد کاهش قابل توجهی داشته که البته با توجه به سخت‌افزار غیرپرچمدار آن طبیعی به نظر می‌رسد. این دستگاه به جای اسنپدراگون ۸۶۵ از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد.

image

قیمت مدل‌های گلکسی اس ۲۰ قبلا منتشر شده بود. حالا مکس واین‌باخ هم تایید می‌کند که برای خرید گلکسی اس ۲۰ الترا باید ۱۳۰۰ دلار هزینه کنید. این دستگاه گران‌قیمت‌ترین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که طراحی تاشو ندارد. پیش از این، گلکسی نوت ۱۰ پلاس با قیمت ۱۰۹۹ دلار در این جایگاه قرار داشت اما حالا اس ۲۰ الترا با اختلافی ۲۰۰ دلار روی دست آن می‌زند.

با این حال، با توجه به مشخصاتی که از گلکسی اس ۲۰ الترا به گوش می‌رسد، این قیمت ظاهرا آن‌قدرها عجیب نخواهد بود. اس ۲۰ الترا دوربینی پنج‌گانه دارد که شامل قابلیت زوم ۱۰۰ برابری است و از یک باتری بسیار بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این محصول مجموعه‌ای از بهترین قابلیت‌هایی است که در حال حاضر در اختیار سامسونگ قرار دارد. تلفن‌های هوشمند چند سالی است که در سیر صعودی افزایش قیمت قرار گرفته‌اند و احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور باید منتظر محصولات ۲ هزار دلاری باشیم.

گلکسی باد پلاس هم قیمتی ۱۴۹ دلاری خواهد داشت اما همان طور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، این دستگاه به صورت رایگان به کسانی که گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ الترا را پیش‌خرید کنند هدیه داده خواهد شد. عمر باتری گلکسی باد پلاس دو برابر گلکسی باد عادی در نظر گرفته شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)