خانهاخبار
نوکیا هم به دنبال معرفی موبایلی با نمایشگر منعطف است

نوکیا هم به دنبال معرفی موبایلی با نمایشگر منعطف است

بر اساس گزارش‌های جدید این طور به نظر می‌رسد که HMD Global قصد دارد در ماه‌های پیش رو موبایلی با نمایشگر معطف معرفی کند. این دستگاه احتمالا تا اواخر سال 2020 عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۹

بازار تلفن‌های هوشمند منعطف تاکنون شاهد حضور گلکسی فولد سامسونگ، میت ایکس هواوی و ریزر موتورولا بوده است. این سه دستگاه اصلی‌ترین بازیگران بازار گوشی‌های تاشو هستند اما حالا شایعاتی منتشر شده که از احتمال معرفی رقیبی غیرمنتظره در این بازار خبر می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت Nokiamob و به نقل از منابع معتمد، شرکت HMD Global در نظر دارد که موبایلی با نمایشگر تاشو را در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ تحت برند نوکیا روانه بازار کند. اکانت افشاگر Nokia Anew معتقد است که اولین نمونه پروتوتایپ از این گوشی در اواسط سال ۲۰۱۹ تولید و این محصول تقریبا تا اوایل ماه جاری میلادی آماده شده است. در نتیجه این احتمال وجود دارد که در MWC 2020 شاهد رونمایی از محصول منعطف نوکیا باشیم.

اگرچه فعلا هیچ اطلاعاتی درباره این دستگاه در دسترس نیست، اما اگر HMD از مکانیزم جدیدی مثل قابلیت دو بار تا زدن استفاده کند، شاید برتری قابل توجهی نسبت به رقبا به دست آورد. با این حال، هنوز برای اظهارنظر درباره این مسائل خیلی زود است، و فعلا نمی‌توانیم به هر خبر و شایعه‌ای اتکا کنیم. به‌علاوه، چون درباره HMD Global حرف می‌زنیم، هر برنامه و نقشه‌ای ممکن است در نهایت با تغییرات بسیار روبرو شود.

این شرکت در زمان نوکیا ۹ پیورویو، عرضه آن دستگاه را بارها به تعویق انداخت و عملا وارث آن را که با نام نوکیا ۹.۱ پیورویو شناخته می‌شد از دستور کار خارج کرد. حالا شایعاتی شنیده شده که از تمرکز این شرکت روی عرضه نوکیا ۹.۲ پیورویو خبر می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)