خانهاخبار
کمک هزینه اپل برای نجات چینی‌ها از ویروس کورونا

کمک هزینه اپل برای نجات چینی‌ها از ویروس کورونا

کمپانی اپل به موسساتی که برای نجات بیماران مبتلا به ویروس کورونا در تلاش هستند، کمک هزینه مالی اعطا می‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۷

همان طور که می‌دانید، این روزها ویروس کورونا یکی از مسائل مهم در کشور چین به حساب می‌آید. پزشکان و متخصصان مختلفی برای جنگ با این ویروس مخرب دست به کار شده‌اند. اهالی کوپرتینو نیز برای کمک به افراد مبتلا، تصمیم گرفته‌اند تا کمک هزینه‌ای را به آنها پرداخت نمایند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در آخرین توییت خود ضمن تبریک سال نو چینی‌ها، به این موضوع اشاره کرد که آنها قصد دارند تا به موسساتی که در زمینه درمان و نجات جان افراد مبتلا فعالیت می‌کنند، کمک هزینه پرداخت نماید.

ویروس کورونا از خانواده بیماری سرماخوردگی به حساب می‌آید، اما جزء ویروس‌هایی شمرده می‌شود که تا به حال، اثری از آن دیده نشده بود. پزشکان چینی نام این ویروس را 2019-nCov به معنای Novel Coronavirus گذاشته‌اند.

image

 

این ویروس جدید، عفونت‌های شدید و حاد تنفسی را با خود به همراه دارد و از زمان کشف آن در شهر Wuhan چین، دست کم جان 42 نفر را گرفته و 1372 نیز به آن مبتلا شده‌اند.

روز شنبه در کشور استرالیا، پزشکان مدعی شدند که 4 نفر مبتلا به این بیماری به بیمارستان شهر ملبورن مراجعه کرده‌اند و به دنبال آن، 3 نفر نیز در شهر سیدنی شناسایی شدند. پس از چنین جریانی، دو شخص مبتلا به ویروس کورونا در کشور آمریکا نیز به بیمارستان مراجعه کردند و کم کم مشخص شد که این بیماری، به کشورهای اروپایی، از جمله فرانسه نیز راه پیدا کرده است.

این افراد از جمله اشخاصی هستند که به تازگی، از شهر یاد شده به کشور خودشان بازگشته بودند. توییت تیم کوک که در بالا به آن اشاره کردیم، به شرح زیر است:

از آنجایی که مردم کشور چین و سایر نقاط جهان، سال نو چینی را جشن می‌گیرند، ما سعی داریم تا عشق و پشتیبانی خود را به افراد مبتلا به ویروس کورونا اهدا کنیم. کمپانی اپل قصد دارد تا به موسسات و بیمارستان‌هایی که در زمینه نجات جان بیماران و مبتلایان به این ویروس فعالیت می‌کنند، کمک هزینه مالی اعطا کند. 

اهالی کوپرتینو همچنین اخیرا، کمک‌های مالی خود را برای نجات طبیعت کشور استرالیا که غرق در آتش بود، ارسال کرده بودند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۷
درود بر اهالی شریف کوپرتینو
?????????????