خانهاخبار
منتظر معرفی گوشی نوکیا 9.2 پیور ویو باشید

منتظر معرفی گوشی نوکیا 9.2 پیور ویو باشید

به نظر می‌رسد شرکت HMD Global تصمیم گرفته به جای گوشی نوکیا 9.1 PureView، گوشی نوکیا 9.2 پیور ویو را توسعه دهد.
۱۳۹۸/۱۱/۶

در ماه‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با پرچمدار جدید نوکیا بودیم. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شرکت HMD Global تغییراتی را در برنامه‌های خود اعمال می‌کند تا پرچمدار جدید آن مانند گوشی نوکیا 9 پیور ویو، متحمل شکست سنگینی در بازار نشود. به تازگی گزارشی از سوی NokiaPowerUser در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خبر از لغو پروژه مربوط به توسعه گوشی نوکیا 9.1 PureView با چیپست اسنپدراگون 855 می‌دهد. این شرکت فنلاندی به جای این اسمارت فون، تصمیم دارد گوشی نوکیا 9.2 پیور ویو را وارد بازار کند.

این پرچمدار جدید شرکت نوکیا، از قدرتمندترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 برای تامین قدرت خود استفاده می‌کند. پردازنده اسنپدراگون 865 در بسیاری از پرچمداران اندرویدی امسال مانند گوشی‌های سری گلکسی S20 و همچنین وان پلاس 8 مورد استفاده قرار می‌گیرد.در حالی که شاید پرچمدار آینده HMD Global به پردازنده قدرتمندتری مجهز شود، احتمال حذف فناوری Light از دوربین این گوشی هوشمند وجود دارد.

image

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی نوکیا 9.2 PureView در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال به نظر می‌رسد HMD Global به علت مشکلات مربوط به پشتیبانی دستگاه پس از عرضه به بازار، تصمیم به عدم همکاری با شرکت Light گرفته باشد. بر اساس گزارش جدید، پرچمدار آینده نوکیا به دوربین باکیفیتی مجهز می‌شود. در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، نوکیا برای تولید دوربین این دستگاه با یکی از شرکای قدیمی خود یعنی توشیبا همکاری خواهد کرد.

انتظار می‌رود پرچمدار آینده نوکیا پیش از ماه ژوئن معرفی شود، هرچند برخی گزارش‌ها به امکان رونمایی از آن در پاییز سال جاری میلادی اشاره کرده‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت نوکیا 9.2 پیور ویو از سوی HMD Global منتشر نشده، اما احتمالا با یک گوشی گران قیمت روبه‌رو خواهیم شد. این احتمال وجود دارد که HMD Global از استراتژی نوکیا 8 برای پرچمدار آینده خود استفاده کند که تعادل میان ویژگی‌ها و قیمت محسوب می‌شود. این استراتژی می‌تواند فروش این گوشی هوشمند را در بازار افزایش دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)