خانهاخبار
تایید شد؛ وارث پوکو F1 در سه‌ماهه اول 2020 معرفی می‌شود

تایید شد؛ وارث پوکو F1 در سه‌ماهه اول 2020 معرفی می‌شود

مدیرکل شعبه هند شرکت پوکو در مصاحبه‌ای تایید کرد که تلفن هوشمند بعدی آن‌ها که وارث پوکو F1 به حساب می‌آید، تا ماه مارس 2020 وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۳

برند پوکو چندی قبل رسما از شیائومی جدا شد تا فعالیت‌های خود را به شکلی مستقل ادامه دهد. با این حال، از زمان انتشار این خبر ابهامات زیادی درباره فعالیت‌های این برند به وجود آمد. حالا مدیرکل شعبه هند پوکو، سی مانموهان، در چند مصاحبه به سوالات مشتریان در خصوص ادامه فعالیت‌های این شرکت پاسخ داده است.

موبایل بعدی پوکو چه زمانی به بازار می‌آید؟

مانموهان تایید کرده که تلفن هوشمند بعدی پوکو در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. در نتیجه حالا می‌توانیم منتظر باشیم که نسل بعدی پوکو F1 حداکثر تا ماه مارس امسال به دست علاقه‌مندان این برند برسد. پوکو چند روز پیش به شروع فصل دوم فعالیت‌های خود اشاره کرده و از عرضه قریب‌الوقوع محصولات جدید این شرکت خبر داده بود.

آن طور که مانموهان می‌گوید، برند پوکو به فلسفه قبلی خود وفادار می‌ماند و همچنان به عرضه محصولاتی خوش قیمت اما باکیفیت ادامه خواهد داد. او ظاهرا در بخشی از صحبت‌های خود اذعان کرده که موبایل بعدی پوکو چیپستی رده بالا به همراه حافظه رمی با ظرفیت زیاد خواهد داشت.

نرم‌افزار محصولات این شرکت چه می‌شود؟

محصولات آتی پوکو و نسل‌های بعدی آن‌ها به استفاده از رابط کاربری MIUI که حالا به طور اختصاصی برای پوکو شخصی‌سازی شده ادامه خواهند داد. مانموهان می‌گوید: «برخی از طرفداران پوکو می‌گویند این رابط شباهت بسیار زیادی به اندروید خام دارد.»

او اضافه می‌کند: «بنابراین ما اساسا به دنبال پیگیری همین مسیر و استفاده از بازخوردهای طرفداران و جامعه کاربری هستیم. ما می‌خواهیم به سمت بهتر و بهتر کردن این سیستم پیش برویم.»

آیا پوکو منابع اشتراکی با شیائومی خواهد داشت؟

image

مدیرکل شعبه هند پوکو تایید کرده که آن‌ها در حال حاضر همچنان از برخی منابع مشترک با شیائومی استفاده می‌کنند. او می‌گوید آن‌ها به همکاری با زنجیره تامین شیائومی و منابع خدمات پس از فروش این شرکت ادامه خواهند داد. با این حال، تیم‌های فروش، بازاریابی و محصول متفاوتی دارند.

آقای مانموهان اذعان دارد که این شرکت در بازار به رقابت با برند Mi و Redmi هم خواهد پرداخت. با این حال، هنوز تصمیم‌گیری نشده که پوکو در کدام رنج قیمتی بازار فعالیت بیشتری خواهند داشت.

وضعیت عرضه جهانی موبایل‌های پوکو چه می‌شود؟

تمرکز اصلی پوکو در حال حاضر معطوف به بازار هند است. این شرکت فعلا برای توسعه فعالیت‌های بخش جهانی پوکو که با نام پوکوفون شناخته می‌شود، برنامه‌ای ندارد. طبق گفته مانموهان، آن‌ها هنوز در خصوص عرضه جهانی محصولات پوکو تصمیم‌گیری نکرده‌اند. او معتقد است آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند تا این مسائل را ارزیابی کنند.


نظر شما درباره استراتژی جدید شرکت پوکو چیست؟ آیا فکر می‌کنید آن‌ها می‌توانند موفقیت پوکو F1 را تکرار کنند؟ پیش‌بینی شما از گوشی بعدی این کمپانی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)