خانهاخبار
گوشی Nokia 1.3 گواهی FCC را دریافت کرد

گوشی Nokia 1.3 گواهی FCC را دریافت کرد

شرکت HMD GLOBAL با تولید گوشی‌های میان رده باکیفیت و خوب توانسته جان تازه‌ای به برند نوکیا ببخشد و این برند رو دوباره بر سر زبان‌ها بیاندازد.
۱۳۹۸/۱۱/۱

شرکت HMD GLOBAL در سال جاری هیچ گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نکرده است اما این شرکت فنلاندی تصمیم دارد در ماه آینده کنگره جهانی موبایل برگزار می‌شود، از چندین مدل جدید رونمایی کند. پیش از این رویداد، یک گوشی نوکیا با شماره مدل TA-1207 گواهینامه دریافت کرده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال می‌رود که این گوشی Nokia 1 (2020) باشد و با نام nokia 1.3  شناخته خواهد شد.

این گوشی توانسته گواهی FCC را به دست بیاورد و بر اساس مدارک فاش شده، سایزی برابر با 146.56 در 70.46 میلی‌متر خواهد داشت. بر اساس این مشخصات احتمال می‌رود که این گوشی صفحه نمایشی بین ۵.۷ تا ۵.۸ اینچ خواهد داشت در این گواهی همچنین ظرفیت باتری نشان داده می‌شود که ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است.

انتظار می‌رود که این گوشی مدل جدید Nokia 1  باشد زیرا این تنها سری نوکیا است که تاکنون مدل جدیدی از آن معرفی نشده است. مدل جدید سری نوکیا ۲ در ماه گذشته معرفی شد و سری نوکیا ۳ نیز در انتظار یک نسخه جدید است و با توجه به مشخصات منتشر شده از TA-1207 صفحه نمایش مدل جدید نوکیا ۳ از نمایشگر ۶.۲۶ نوکیا ۳.۲ کوچک‌تر نخواهد بود.

گوشی نوکیا ۱.۳ نه تنها در بخش باتری و صفحه نمایش قوی‌تر ظاهر خواهد شد بلکه انتظار می‌رود که از اندروید ۱۰ و دوربین بهتر نیز بهره ببرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱۱/۲
این صفحه حفره ای ها چندان زیبا نیستند، ناچ بهترند: 8.1 و 5.1 پلاس و 6.1 پلاس