خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای درباره نمایشگر و دوربین گلکسی زد فلیپ فاش شد

اطلاعات تازه‌ای درباره نمایشگر و دوربین گلکسی زد فلیپ فاش شد

افشاگر معروف توئیتری Ishan Agarwal در پست جدید خود اطلاعات تازه‌ای درباره نمایشگر و دوربین موبایل تاشوی بعدی سامسونگ منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱

سامسونگ سخت مشغول تولید موبایل تاشویی به نام گلکسی زد فلیپ است که آن را ۲۲ بهمن معرفی خواهد کرد. پیش‌تر در خبرها اطلاعات مربوط به چیپست و ظرفیت باتری این دستگاه اعلام شده بود، ولی حالا جزئیات تازه‌ای پیرامون نمایشگر و دوربین این تلفن هوشمند منتشر شده است.

افشاگر معروف Ishan Agarwal در صفحه توئیتر خود مدعی شده که گلکسی زد فلیپ نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع داینامیک امولد، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی از رابط کاربری One UI 2.1 استفاده می‌کند و همراه با یک باتری ۳۳۰۰ یا ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید.

آگاروال می‌گوید گلکسی زد فلیپ در دو نسخه مشکی یا بنفش عرضه می‌شود و همان طور که قبلا وب‌سایت XDA اعلام کرده بود، این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد. وجود دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با مشخصات سایر پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ همخوانی دارد، اما دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی برای این گوشی کمی عجیب است.

اگر این اطلاعات درست باشد، نباید انتظار داشته باشیم که گلکسی زد فلیپ بتواند فیلمبرداری 8K انجام دهد. با این حال، درست مثل گلکسی اس ۱۰ می‌توانیم منتظر باشیم که این دستگاه هم با قابلیت فیلمبرداری 4K/60fps و حالت عکاسی شبانه به بازار بیاید.

گلکسی زد فلیپ دستگاهی با طراحی صدفی و مشابه ریزر موتورولا خواهد بود. شما این طراحی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید عرضه دستگاهی با این پیکربندی در جلب رضایت مشتریان موفق خواهد شد؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)