خانهاخبار
تصاویر زنده Mi 10 Pro 5G شیائومی فاش شد

تصاویر زنده Mi 10 Pro 5G شیائومی فاش شد

ساعاتی پیش تصاویری از گوشی هوشمند می 10 پرو 5G شیائومی منتشر شده که علاوه بر دوربین 108 مگاپیکسلی، طراحی دوربین حفره‌ای این دستگاه را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

شیائومی هنوز تاریخ رسمی رونمایی از سری Mi 10 را اعلام نکرده، اما شایعات درباره دو عضو این خانواده که احتمالا در اوایل ماه فوریه معرفی می‌شوند ادامه دارد. چند روز پیش پوستری منتشر شد که مدعی بود Mi 10 و Mi 10 Pro در تاریخ ۲۲ بهمن یعنی همزمان با رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ از راه می‌رسد. حالا چند تصویر زنده از Mi 10 Pro 5G در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که طراحی جلو و عقب این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

این تصاویر نشان می‌دهد که می ۱۰ پرو 5G نمایشگری با خمیدگی قابل توجه به سمت چپ و راست بدنه دارد. به نظر می‌رسد که در گوشه بالای سمت چپ صفحه نمایش حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته است. همچنین احتمالا زیر این پنل حسگر اثر انگشت تعبیه می‌شود.

عبارتی که روی این تصاویر قرار گرفته Mi 10 Pro 5G 108MP Quad Camera است که از دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی خبر می‌دهد. همچنین برچسبی روی این دستگاه دیده می‌شود که شماره مدل M2001J1C را نشان می‌دهد. این شماره مدل همان شماره مدلی است که قبلا از مرجع اطلاعاتی 3C مجوز استفاده از شارژر ۶۶ واتی دریافت کرده بود. در پایین بدنه این گوشی شکاف سیم کارت، درگاه USB-C، میکروفن و بلندگو دیده می‌شود.

در سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور دیده می‌شود. یکی از این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی شارژر ۶۵ واتی دارد. همچنین در تصویر دیگری می‌توانیم ببینیم که می ۱۰ با جعبه‌ای مشکی رنگ به بازار می‌آید که طراحی مینیمال دارد و روی آن با اندازه بزرگ عدد ۱۰ نوشته شده است.

منبع منتشرکننده این تصاویر می‌گوید سری می ۱۰ شیائومی در تاریخ ۱۴ فوریه، مصادف با روز ولنتاین روانه بازار خواهد شد.

طبق شایعات، می ۱۰ پرو 5G احتمالا نمایشگری با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و با برخورداری از فناوری Wi-Fi 6 به بازار می‌آید. در قاب پشتی می ۱۰ پرو 5G دوربینی چهارگانه وجود دارد که شامل یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که احتمالا از شارژ بیسیم و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود قیمت احتمالی سری می ۱۰ شیائومی چیزی بین ۵۱۰ تا ۷۲۹ دلار خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)