خانهاخبار
تصاویر زنده و بخشی از مشخصات Poco F2 Lite لو رفت

تصاویر زنده و بخشی از مشخصات Poco F2 Lite لو رفت

کانال یوتیوبی RevAtlas در پست جدیدی از تصاویر زنده موبایلی موسوم به Poco F2 Lite رونمایی کرده است. در کنار این تصاویر بخشی از مشخصات این گوشی هم با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

معاون جهانی شرکت شیائومی و مدیر مسئول شعبه هند این شرکت، مانو کومار جِین، هفته گذشته استقلال برند پوکو را تایید کرد و گفت که امسال محصولات جدیدی از این برند به بازار می‌آید. با این حساب، به نظر می‌رسد که در سال پیش رو باید منتظر چند دستگاه تازه از این شرکت باشیم. حالا به‌تازگی چند تصویر زنده از موبایلی موسوم به Poco F2 Lite در کانال یوتیوب RevAtlas منتشر شده است. این تصاویر و اطلاعاتی که همراه آن منتشر شده توسط ایمیلی به دست این کانال یوتیوبی رسیده که هویت آن مشخص نیست. گفته می‌شود که پوکو امسال سه تلفن هوشمند معرفی خواهد کرد.

کانال RevAtlas می‌گوید سه تصویر از این گوشی دریافت کرده که در یکی از آن‌ها اسم Poco F2 Lite دیده می‌شود. در این تصاویر می‌توانیم وجود ناچ قطره‌ای را در بالای نمایشگری ببینیم که پایین آن حاشیه نسبتا بزرگی وجود دارد. تلفن مذکور از نسخه خاصی از MIUI استفاده می‌کند که به طور اختصاصی برای برند پوکو و ظاهرا مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، پوکو اف ۲ لایت از اسنپدراگون ۷۶۵ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی ۵ هزار میلی آمپر ساعت است و به نظر می‌رسد که دوربین قدرتمندی روی آن سوار شده باشد. احتمالا باید منتظر لنزی ۴۸ مگاپیکسلی یا بالاتر برای این محصول باشیم.

RevAtlas مدعی است در ایمیلی که برای او ارسال شده آمده «این مدل قیمتی پایین‌تر از قبل خواهد داشت» ، به این ترتیب احتمالا باید منتظر قیمتی کمتر از قیمت پوکو اف ۱ باشیم. پوکو اف ۱ در سال ۲۰۱۸ با قیمت پایه ۳۰۰ دلار وارد بازار هند شد.

اگر پوکو اف ۲ لایت محصولی واقعی باشد، باید منتظر مدل‌های قوی‌تر این خانواده نیز باشیم. این شرکت چند وقت پیش نشان تجاری پوکو اف ۲ را ثبت کرده و چند روز قبل نیز بنچمارک موبایلی با اسم پوکو ایکس ۲ در سرویس گیک‌بنچ مشاهده شده بود. این موبایل ممکن است همان ردمی K30 باشد که حالا با نامی تازه قرار است راهی بازار شود. با این حال، تا زمانی که اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشود نمی‌توانیم با قطعیت روی این اخبار حساب کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)