خانهاخبار
اطلاعات کامل نمایشگر اوپو Find X2 منتشر شد؛ نرخ نوسازی 120 هرتزی

اطلاعات کامل نمایشگر اوپو Find X2 منتشر شد؛ نرخ نوسازی 120 هرتزی

افشاگری چینی در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات کامل نمایشگر گوشی هوشمند Oppo Find X2 را به اشتراک گذاشته که در آن می‌توانیم اشاره به پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی را ببینیم.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

اوپو به‌زودی می‌خواهد از پرچمدار جدیدی به نام Find X2 رونمایی کند، اما فعلا اطلاعات زیادی درباره این دستگاه در دسترس نیست. در حال حاضر صرفا می‌دانیم که این گوشی دوربین زیر نمایشگر ندارد، چون خود اوپو این ادعا را تکذیب کرده است. با این حال، به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای درباره این تلفن هوشمند منتشر شده که در ادامه مطلب آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بر اساس پست جدید افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو، نمایشگر اوپو فایند X2 پنلی ۶.۵ اینچی از نوع OLED خمیده با رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این گوشی هم در پیروی از ترند این روزهای بازار از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. این احتمال قبلا در شایعات اعلام شده بود، اما حالا به شکل جدی‌تری قوت می‌گیرد.

منبع این گزارش می‌گوید، اوپو به دارندگان Find X2 اجازه می‌دهد تا بین رزولوشن‌های +FHD و +QHD و نرخ نوسازی ۶۰ و ۱۲۰ هرتزی انتخاب داشته باشند. با این حساب، به نظر می‌رسد که استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رزولوشن +QHD نیز ممکن باشد. این مسئله از آن‌جا اهمیت پیدا می‌کند که در شایعات اخیر اعلام شده بود استفاده از نرخ‌های نوسازی بالا در پرچمداران جدید سامسونگ با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود.

در این مرحله نمی‌دانیم که اوپو چه تدبیری برای کنترل مصرف انرژی و تامین قدرت پردازشی لازم به منظور استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در رزولوشن‌های بالا در نظر گرفته، اما احتمالا در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

از جمله دیگر اطلاعاتی که درباره اوپو فایند ایکس ۲ در دسترس است، می‌توانیم به برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از 5G اشاره کنیم. عده‌ای می‌گویند این دستگاه دوربینی با قابلیت فوکوس خودکار چندجهته خواهد داشت که وارث سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel است. افزون بر این، شایعاتی درباره استفاده از فناوری شارژ سریع بیسیم ۵۰ واتی هم به گوش می‌رسد که می‌تواند در نوع خود رکورد تازه‌ای در دنیای موبایل باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)