خانهاخبار
اطلاعات جدیدی درباره نرخ نوسازی، حسگر اثر انگشت و ظرفیت باتری گلکسی اس 20 پلاس فاش شد

اطلاعات جدیدی درباره نرخ نوسازی، حسگر اثر انگشت و ظرفیت باتری گلکسی اس 20 پلاس فاش شد

گلکسی اس 20 پلاس تا کمتر از یک ماه دیگر رسما معرفی می‌شود، اما به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای درباره نمایشگر، باتری، درگاه‌ها و حسگر اثر انگشت این دستگاه منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

در چند روز گذشته گزارش‌های زیادی درباره سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شده است. حالا امروز هم اطلاعات بیشتری درباره گلکسی اس ۲۰ پلاس به اینترنت راه یافته که منبع آن همان منتشرکننده تصاویر زنده این دستگاه است.

این منبع در ابتدا ویدیوی کوتاهی از این دستگاه را منتشر کرده و بعد به ارائه توضیح درباره ویژگی‌هایی مثل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، ظرفیت باتری و فقدان جک هدفون پرداخته است.

[ویدیو]

یکی از تغییراتی که در این ویدیو مشاهده می‌شود، تغییر جزئی محل قرارگیری دکمه‌های فیزیکی است. در گلکسی اس ۲۰ پلاس دکمه‌های تنظیم صدا به سمت راست بدنه و بالای دکمه پاور منتقل شده‌اند. علاوه بر این، دیگر خبری از دکمه بیکسبی نیست اما شاید کارکرد آن را با فشار طولانی مدت دکمه پاور ببینیم. حاشیه‌های بالا و پایین صفحه حالا از قبل نازک‌تر شده و بخش جلویی دستگاه را بیش از پیش تمام صفحه کرده است.

image

نمایشگر گلکسی اس ۲۰ پلاس حالا با نسبت تصویر ۲۰:۹ کمی بلندتر شده و رزولوشن ان ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. افزون بر این، تصویری از این گوشی در کنار گلکسی اس ۱۰ پلاس هم منتشر شده تا بتوانیم تفاوت اندازه این دو را در کنار یکدیگر ببینیم. گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۰ الترا 5G حتی از گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

image

همچنین در تصویر دیگری می‌توانیم حضور قابلیت تنظیم نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در دستگاه مشاهده کنیم. پیش‌تر گزارش‌هایی درباره این قابلیت منتشر شده بود و امروز با این تصویر بالاخره می‌توانیم در این باره مطمئن باشیم. در شایعات گفته شده که گلکسی اس ۲۰ پلاس صرفا با رزولوشن FHD می‌تواند از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند.

image

گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ برای اولین بار به استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی آوردند، اما این فناوری در دستگاه‌های مذکور بدون مشکل نبود. حالا طبیعی است که گلکسی اس ۲۰ هم میزبان این حسگرها باشد، اما باید صبر کنیم تا ببینیم سامسونگ همچنان از فناوری کوالکام استفاده خواهد کرد یا آن را با حسگرهای اپتیکال عوض می‌کند.

image

در بخش پایانی این گزارش به بخشی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس ۲۰ پلاس اشاره شده است. این دستگاه ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین باید منتظر یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این پرچمدار قدرتمند باشیم.

image
image

سری گلکسی اس سامسونگ امسال برای اولین بار بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون به بازار می‌آید. سامسونگ پارسال این قابلیت را از روی سری نوت ۱۰ حذف کرد، اما گلکسی اس ۱۰ هنوز این ویژگی را حفظ کرده بود. حالا با رواج هرچه بیشتر ایرفون‌های بیسیم این سری هم به قطار گوشی‌های بدون جک هدفون می‌پیوندد و به نظر نمی‌رسد که کاربران هم کار سختی برای پذیرش آن داشته باشند.

سری گلکسی اس ۲۰ در تاریخ ۲۲ بهمن در رویداد آنپکد سامسونگ همراه با گلکسی زد فلیپ معرفی خواهد شد. با ما همراه بمانید تا اخبار بیشتر درباره این محصولات را به اطلاع شما برسانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)