خانهاخبار
انتشار گزارش‌های آماری فعالیت کاربران PS4 آغاز شد

انتشار گزارش‌های آماری فعالیت کاربران PS4 آغاز شد

سونی رسما انتشار گزارش‌های شخصی کاربران PS4 را شروع کرد. بر این اساس ایمیلی به دست هر کاربر می‌رسد تا از آمار و وضعیت عملکرد خود در سال 2019 مطلع شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

پلی‌استیشن بالاخره انتشار گزارش‌های آماری سال ۲۰۱۹ را آغاز کرد تا ببینید در طول ۱۲ ماه گذشته چقدر وقت صرف بازی‌های مورد علاقه خود کرده‌اید. این گزارش به شما نشان می‌دهد که در مجموع چه تعداد بازی انجام داده‌اید و سه بازی برتری که بیشترین ساعات را پای آن‌ها وقت گذرانده‌اید کدام بوده‌اند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما می‌خواهید بازی‌های جدید را دانلود کنید اما بیشتر وقت خود را در چند بازی معدود می‌گذرانید، این گزارش می‌تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهد.

این گزارش‌های فردی ژانرهای برتر و تعداد تروفی‌های دریافتی شما در آن ژانر را هم نشان می‌دهد. در نهایت می‌توانید ببینید که سال گذشته مجموعا چند تروفی گرفته‌اید. اگر در سال گذشته، یعنی از تاریخ ۱ ژانویه تا ۱۰ دسامبر ۲۰۱۹، حداقل ۱۰ ساعت مشغول بازی با PS4 بوده باشید، این گزارش از سوی سونی برای شما ایمیل می‌شود. اگر این ایمیل به دست شما نرسید، با رفتن به این آدرس می‌توانید آمار مربوط به وضعیت خود را مشاهده کنید.

در کنار این گزارش، یک تم پویای رایگان و هفت آواتار مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد بیشتر به کدام سبک از بازی‌ها علاقه دارید. برای مثال اگر طرفدار بازی‌های ورزشی باشید، کفشی دارای بال دریافت می‌کنید، اما اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک باشید، مهره وزیر شطرنج در اختیار شما قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)