خانهاخبار
گلکسی بادز پلاس سامسونگ به باتری بزرگ‌تری مجهز خواهد شد

گلکسی بادز پلاس سامسونگ به باتری بزرگ‌تری مجهز خواهد شد

به نظر می‌رسد که Galaxy Buds پلاس یکی از محصولاتی باشد که در رویداد Unpacked از آن رونمایی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

چندی است که حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون گلکسی بادز پلاس در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. ظاهرا در رویداد Unpacked که در یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن برگزار خواهد شد، باید منتظر رونمایی از این محصول باشیم.

مدتی پیش در یکی از سایت‌ها، خبر عدم مجهز بودن گلکسی بادز پلاس به سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancelling) مطرح شد که این موضوع امروز توسط یکی از منابع مورد تأیید قرار گرفت.

Galaxy Buds که سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شد، از باتری 58 میلی آمپر ساعتی برخوردار بود که در بهترین حالت، حدودا 4 ساعت به صورت مداوم در اختیار کاربر بود. گزارشی جدید حاکی از آن است که Galaxy Buds Plus به باتری 85 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که مدت زمان دوام باتری آن در صورت مصرف مداوم، به 12 ساعت خواهد رسید که این موضوع را می‌توان یک قدم بزرگ برای چنین محصولی به حساب آورد.

image

یکی از مشکلات دیگر مدل کنونی گلکسی بادز، کیفیت مکالمات آن است. زمانی که با این محصول در حال مکالمه با شخصی باشید، کلیه صداهای اطراف به همراه صدای شما برای شخص گیرنده ارسال می‌شود که چنین موضوعی برای یک هدفون بی‌سیم یک نکته منفی به حساب می‌آید. سامسونگ برای گلکسی بادز پلاس، به جای دو میکروفون، از چهار میکروفون بهره گرفته تا با مشکل یاد شده به مبارزه بپردازد.

هنوز مشخص نیست که چنین اقدامی، معضل به وجود آمده را حل کرده است یا خیر. لذا تا رونمایی رسمی از محصول و قرارگیری آن در دستان بررسی کنندگان، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ با اضافه کردن دو میکروفون به گلکسی بادز پلاس، تا چه اندازه توانسته کیفیت صدای ارسالی هنگام مکالمه را افزایش دهد.

همان طور که اشاره شد، رویداد Unpacked سامسونگ 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد و احتمالا شاهد رونمایی از Galaxy Buds Plus خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)