خانهاخبار
تصویر محافظ صفحه وان پلاس 8 پرو وجود دوربین سلفی حفره‌ای را تایید می‌کند

تصویر محافظ صفحه وان پلاس 8 پرو وجود دوربین سلفی حفره‌ای را تایید می‌کند

در تصاویر تازه‌ای که از کیس محافظ نمایشگر وان پلاس 8 پرو منتشر شده می‌توانیم صحت رندرهای قبلی و وجود دوربین سلفی حفره‌ای را تایید کنیم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

شایعات و گزارش‌های مربوط به سری وان پلاس 8 به‌فاصله کوتاهی پس از معرفی سری وان پلاس 7T شروع شد. در چند وقت اخیر رفته‌رفته رندرهای کامپیوتری وان پلاس 8 لایت هم از راه رسید، و حالا با وجود آن که هنوز چند ماه تا رونمایی از این محصولات در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ باقی مانده، اما هر روز خبرهای بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. وان پلاس 8 پرو اخیرا در گیک‌بنچ حاضر شد تا با مشخصات کلیدی آن آشنا شویم، و حالا هم تصاویر محافظ صفحه این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شده است.

image

در حال حاضر دو تصویر منتشر شده که دو نوع محافظ را برای وان پلاس 8 پرو نشان می‌دهد. در تصویر اول محافظ مسطحی را می‌بینیم که در گوشه بالای سمت چپ آن بریدگی کوچکی برای حفره دوربین سلفی وجود دارد. این طراحی منطبق با اولین تصاویری است که توسط اکانت افشاگر OnLeaks منتشر شده بود. ولی در تصویر دوم خبری از این بریدگی نیست و در عوض لبه‌های محافظ صفحه خمیدگی دارد.

image

طبق گزارش‌ها، وان پلاس 8 پرو نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع OLED خواهد داشت. این دستگاه اولین تلفن هوشمند وان پلاس است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه با رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌کند. ابعاد پرچمدار آتی این شرکت ۱۶۵ در ۷۴ در ۸.۸ میلی متر است.

وان پلاس 8 پرو همچنان به استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه ادامه خواهد داد. در رندرهای پیشین این گوشی شاهد حضور دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی بودیم که زیر آن فلش LED و در سمت چپش سنسور دیگری از نوع زمان پرواز یا ToF وجود داشت. این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون ندارد اما مثل نسل‌های قبلی به دکمه پاور، دکمه‌های تنظیم صدا، اسلایدر هشدار و درگاه USB-C مجهز شده است.

شایعات حاکی از آن است که شماره مدل IN2023 به وان پلاس 8 پرو تعلق دارد و این مسئله در بنچمارک گیک‌بنچ نیز مشاهده شده بود. وان پلاس 8 پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه احتمالا دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است و در قاب عقب هم از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)