خانهاخبار
انتشار والپیپرهای گلکسی اس 20 رنگ‌های مختلف این سری را مشخص کرد

انتشار والپیپرهای گلکسی اس 20 رنگ‌های مختلف این سری را مشخص کرد

به‌تازگی وب‌سایت XDA Developers موفق به استخراج بخشی از والپیپرهای سری گلکسی اس 20 شده و آن‌ها را برای دانلود قرار داده تا احتمالا با رنگ‌های مختلف پرچمداران بعدی سامسونگ آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر رسما وارد بازار می‌شود، ولی اخبار و شایعات مربوط به آن‌ها تمامی ندارد. روز گذشته در خبری تصاویر زنده گلکسی اس ۲۰ پلاس منتشر شد و چند ساعت قبل هم اطلاعات مربوط به دوربین این سری به اینترنت راه پیدا کرد. حالا نوبت به والپیپرهایی رسیده که گفته می‌شود والپیپرهای رسمی سری گلکسی اس ۲۰ خواهد بود و از چهار مدل رنگی این گوشی‌ها خبر می‌دهد.

در حال حاضر چهار والپیپر منتشر شده که سه تای آن‌ها چیزی شبیه درختی پرمانند را نشان می‌دهد، در حالی که والپیپر آخر حباب‌های هوای زیر آب را به تصویر کشیده است. بر اساس زبان رنگی این چهار تصویر می‌توانیم چهار رنگ صورتی، آبی، مشکی و سفید را برای سری گلکسی اس ۲۰ متصور باشیم.

سامسونگ پرچمداران جدید خود را در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی می‌کند. مطابق شایعات و گزارش‌های قبلی، سری گلکسی اس ۲۰ شامل اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ الترا خواهد بود. گزارش‌ها نشان داده‌اند که گلکسی اس ۲۰ الترا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد، در حالی که اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)