خانهاخبار
گزارش: آیفون SE 2 تاچ آیدی و نمایشگری 5.4 اینچی خواهد داشت

گزارش: آیفون SE 2 تاچ آیدی و نمایشگری 5.4 اینچی خواهد داشت

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت MacOtakara، اپل در حال کار روی آیفون تازه‌ای است که نمایشگری 5.4 اینچی با حاشیه‌های کمتر دارد. در این گزارش ادعاهای جدید و متناقضی مطرح شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

وب‌سایت MacOtakara در گزارش جدیدی پس از گفتگو با منابع زنجیره تامین در نمایشگاه CES 2020 می‌گوید اپل علاوه بر وارث مجهز به فیس آیدی آیفون ۸ در حال کار روی نسخه دیگری از همین دستگاه با قابلیت تاچ آیدی است که رسانه‌ها آن را آیفون SE 2 نامیده‌اند. دستگاه مذکور نمایشگری ۵.۴ اینچی خواهد داشت و شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد.

این وب‌سایت می‌گوید استفاده از فیس آیدی و حذف احتمالی حاشیه‌های بالا و پایین آیفون ۸ باعث می‌شود فضای بیشتری برای نمایشگر وجود داشته باشد. در قاب عقب این گوشی دوربین بسیار بزرگ‌تری نسبت به آیفون ۸ وجود دارد، در حالی که گفته می‌شود فلش True Tone به اندازه‌ای مشابه فلش آیفون ۷ برگشته است. با وجود این که دوربین بزرگ‌تر (هم از نظر مگاپیکسلی و هم از نظر فیزیکی) از مدت‌ها قبل برای این دستگاه پیش‌بینی شده بود، اما ادعایی که در مورد فلش True Tone مطرح شده به لحاظ مشابهت با آیفون ۷ و ۸ کمی گیج‌کننده است.

با این حال، گیج‌کنندگی گزارش MacOtakara فقط به همین دلیل نیست. این وب‌سایت می‌گوید دستگاه مرموز اپل نسخه‌ای به‌روزشده از آیفون ۸ است که از تراشه A13 بایونیک استفاده می‌کند. تاکنون تمامی شایعات حاکی از آن بودند که آیفون SE 2 یا آیفون 9 تاچ آیدی و طراحی آشنایی دارند که تقریبا مشابه آیفون ۸ خواهد بود. پیش از این هیچ اشاره‌ای به کاهش حاشیه‌های نمایشگر نشده بود.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، قبلا گفته بود که آیفون SE 2 می‌خواهد با سخت‌افزار قوی‌تر و قیمت پایین‌تر پا جای پای نسل اول آیفون SE بگذارد. کو معتقد است که این موبایل می‌تواند به افزایش فروش آیفون کمک کرده و هر ماه چیزی بین ۲ تا ۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)