خانهاخبار
تصاویر رندر شده Galaxy Z Flip منتشر شد

تصاویر رندر شده Galaxy Z Flip منتشر شد

نسخه دوم گلکسی فولد سامسونگ با نام Galaxy Z Flip به زودی معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

همان طور که پیش تر به سمع و نظر شما رساندیم، نام نسخه دوم Galaxy Fold سامسونگ طبق اعلام Ice Universe، یکی از فعال ترین افشا کنندگان اسرار شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، Galaxy Z Flip خواهد بود. این محصول که مدتی قبل با نام Galaxy Bloom از آن یاد می‌شد، یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن در رویداد Unpacked سامسونگ به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. 

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد آن بودیم که اعضای هنرمند LetsGoDigital دست به طراحی تصاویری رندر شده از طرح مفهومی گلکسی زد فلیپ زده‌اند و این تصاویر که از نسخه دوم تلفن هوشمند منعطف سامسونگ طراحی شده را با دنیای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.

در این تصاویر، به سادگی متوجه ظاهر و نحوه طراحی محصول جدید این برند کره‌ای می‌شویم. مکانیستم لولای میان نمایشگر‌های این گوشی هوشمند کاملا مانند Galaxy Fold طراحی و ساخته شده است. در سمت راست بدنه دکمه پاور قرار گرفته و در نیمه بالایی همین قسمت، دکمه‌های کاهش و افزایش صدا دیده می‌شود. در کنار دوربین‌های دوگانه، یک نمایشگر جداگانه و فلاش LED به چشم می‌خورد.

صفحه نمایش داخلی، به یک ناچ قطره‌ای مجهز شده که محل قرارگیری دوربین سلفی است و به نظر می‌رسد که سامسونگ، یک لنز 10مگاپیکسلی را برای این منظور انتخاب کرده باشد. Galaxy Z Flip سامسونگ به پردازنده Snapdragon 855 مجهز خواهد بود و شارژ سریع نیز برای باتری دوگانه آن در نظر گرفته شده است. پیش بینی شده است که ظرفیت یکی از این باتری‌ها 900 میلی آمپر ساعت خواهد بود، اما اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری دیگر در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ سامسونگ، اولین محصولی باشد که از نمایشگر منعطف شیشه‌ای در ساخت آن استفاده شده است. در حال حاضر تمامی محصولات حاضر در این عرصه، از نمایشگر پلاستیکی منعطف بهره می‌برند. بر اساس شایعات، در هنگام باز بودن این محصول، با یک نمایشگر 6.7 اینچی روبرو خواهیم بود.

در این تصاویر و ویدئوی تهیه شده، اثری از مشخصات سخت‌افزاری دیده نمی‌شود و به همین دلیل، سوال‌های پاسخ داده نشده زیادی در ذهن اهالی دنیای تکنولوژی شکل گرفته است. برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها، باید تا 11 فوریه مصادف با 22 بهمن و رویداد Unpacked سامسونگ منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه محصولی در انتظار طرفداران این برند کره‌ای خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)