خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 5G نمایشگر 144 هرتزی خواهد داشت

نوبیا رد مجیک 5G نمایشگر 144 هرتزی خواهد داشت

بر اساس اعلام هم‌بنیان‌گذار برند نوبیا، تلفن هوشمند رد مجیک 5G از پنل نمایشی با نرخ نوسازی 144 هرتزی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

به نظر می‌رسد که امسال باید منتظر افزایش چشمگیر نرخ نوسازی صفحات نمایش در تلفن‌های هوشمند باشیم. روز گذشته، مدیرعامل شرکت وان پلاس اعلام کرد که آن‌ها با موفقیت تحقیق و توسعه در زمینه نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی را به پایان رسانده‌اند. تقریبا چهار سال طول کشید تا وان پلاس بتواند پنلی با این نرخ نوسازی بسازد. با این حال، سایر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند هم بیکار ننشسته‌اند؛ برای مثال ما می‌دانیم که شیائومی ردمی K30 5G از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده خواهد کرد و پرچمداران بعدی سامسونگ هم با افزایش نرخ نوسازی روبرو می‌شوند. در جدیدترین خبر، امروز نی فی، مدیر فناوری و هم‌بنیان‌گذار برند نوبیا، در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که موبایل گیمینگ رد مجیک 5G از پنلی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره‌مند خواهد شد.

با این حساب، نوبیا رد مجیک 5G اولین موبایل هوشمند مخصوص گیمینگی خواهد بود که از پنلی با این نرخ نوسازی بالا استفاده می‌کند. آقای فی قبلا گفته بود که گوشی آتی آن‌ها دوربین سه‌گانه عقب نیز خواهد داشت.

سری رد مجیک به جز در نسل اول، در تمامی نسل‌ها سخت‌افزار قدرتمندی داشته است. به این ترتیب گوشی جدید آن‌ها هم احتمالا شرایط مشابهی خواهد داشت. بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی از 5G دوگانه و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند، اما اطلاعات دیگری درباره سایر سخت‌افزارها یا طراحی این گوشی در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)