خانهاخبار
تصویر جعبه گوشی هوشمند Motorola Razr منتشر شد

تصویر جعبه گوشی هوشمند Motorola Razr منتشر شد

گوشی موتورولا Razr در ماه نوامبر معرفی شد و بر اساس پیش بینی‌ها قرار بود تا در تعطیلات سال جاری وارد بازار شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

همان طور که می‌دانید، گوشی هوشمند Motorola Razr در ماه نوامبر به دنیای تکنولوژی معرفی شد. در رویداد مربوطه، مسئولان موتورولا مدعی شدند که در تعطیلات سال 2020، این محصول روانه بازار می‌شود. در حال حاضر در اواسط ماه ژانویه به سر می‌بریم و خبری از این گوشی هوشمند نیست.

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصویر جعبه این محصول هستیم و به این ترتیب می‌توانیم مطمئن شویم که تاریخ عرضه این محصول به بازار نزدیک است.

مدیر اصلی بخش موبایل شرکت Lenovo امروز این تصاویر را در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی Weibo قرار داد. در این تصویر، تاریخ 9 ژانویه 2020 دیده می‌شود و جعبه یاد شده نیز مربوط به محصولی با شماره مدل XT-2000-2 اشاره دارد.

افرادی که این محصول را خریداری نمایند، آن را در قالب یک جعبه مثلثی شکل دریافت می‌کند که دو سمت آن به صورت کامل سیاه بوده و لوگوی موتورولا نیز روی یک محفظه شیشه‌ای در بالای جعبه دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند موتورولا به چه صورت از جعبه خارج می‌شود، اما مطمئنا می‌توان گفت که این محصول به صورت باز شده درون جعبه قرار گرفته است.

 

از جمله مشخصات Motorola Razr می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده Snapdragon 710
  • 6 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • دوربین 16مگاپیکسلی

این محصول با قیمت 1499 در کشور آمریکا و با قیمت 1600 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید. مسئولان موتورولا مدعی شده‌اند که Motorola Razr نه به خاطر مشخصات سخت‌آفزاری، بلکه به خاطر ظاهر آن به فروش خواهد رسید.

از آنجا که Motorola Razr به سیم کارت فیزیکی مجهز نیست و تنها از eSim بهره می‌برد، لذا نباید انتظار عرضه آن در تمامی کشورهای دنیا را داشت.

با تمام این تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان این کمپانی، چه تاریخی را برای عرضه این محصول به بازار در نظر گرفته‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)