خانهاخبار
گزارش: گلکسی فولد 2 شارژ سریع 25 واتی نخواهد داشت

گزارش: گلکسی فولد 2 شارژ سریع 25 واتی نخواهد داشت

خبرگزاری کره‌ای The Elec در گزارشی تازه مدعی شده که علی‌رغم اخبار قبلی، گلکسی فولد 2 یا گلکسی Z Flip از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی نخواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

تاکنون شایعات زیادی پیرامون گلکسی فولد ۲ یا آن طور که در گزارش‌ها آمده گلکسی Z Flip منتشر شده است. عده‌ای می‌گویند این دستگاه از فناوری شارژ سریع جدید ۲۵ واتی سامسونگ پشتیبانی می‌کند و عده دیگری معتقدند که موبایل تاشوی بعدی کره‌ای‌ها به شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز می‌شود. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که به تایید سناریوی دوم می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ آماده است که محصولات جدید خود را در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی کند. این شرکت می‌خواهد سری گلکسی اس ۲۰ را با شارژ سریع ۲۵ واتی به بازار بفرستد، اما گلکسی فولد ۲ از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌تر در فرم‌ور اندروید ۱۰ مربوط به گلکسی نوت ۹ اشاراتی به شارژ SuperFast برای دستگاهی با اسم رمز Bloom دیده شده بود، در نتیجه خیلی‌ها نتیجه گرفته بودند که تلفن هوشمند منعطف بعدی این شرکت از شارژ سریع ۲۵ واتی بهره‌مند خواهد شد.

اکنون طبق معمول باید منتظر بمانیم تا ببینیم زمان چه حقیقتی را پیش روی ما قرار خواهد داد. خوشبختانه مدت زیادی تا رویداد آنپکد بعدی سامسونگ باقی نمانده و خیلی زود می‌توانیم ببینیم که توان شارژ سریع پرچمداران بعدی این شرکت چقدر است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)