خانهاخبار
Ming Chi Kuo: پاییز 2020، چهار مدل آیفون 5G عرضه خواهد شد

Ming Chi Kuo: پاییز 2020، چهار مدل آیفون 5G عرضه خواهد شد

مینگ چی کو، تحلیلگر دنیای اپل معتقد است که در فصل پاییز سال جاری، شاهد معرفی چهار مدل آیفون مبتنی بر 5G خواهیم بود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

همان طور که می‌دانید، مینگ چی کو به عنوان فردی سرشناس در زمینه تحلیل محصولات آینده اپل به حساب می آید. وی در آخرین اظهارات خود، به این موضوع اشاره کرده است که کوپرتینویی‌ها در فصل پاییز سال جاری میلادی، چهار مدل آیفون مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) عرضه خواهند کرد که تمامی آنها (بسته به محل عرضه) از sub-6GHz و mmWave پشتیبانی خواهند کرد.

کو معتقد است که آیفون‌هایی که از mmWave پشتیبانی می‌کنند، در کشورهای زیر عرضه خواهند شد:

  • آمریکا
  • کانادا
  • ژاپن
  • کره
  • انگلستان

او همچنین بر این باور است که اپل برای پایین آوردن قیمت، برای عرضه آیفون‌های جدید در کشورهایی که از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) پشتیبانی نمی‌کنند، این ویژگی را غیر فعال خواهد کرد.

image

وی در آخرین سخنان و پیش بینی‌های خود، به این موضوع اشاره کرده است که اپل در نظر دارد تا آیفون‌های 5G که از sub-6GHz و mmWave پشتیبانی می‌کنند را به صورت همزمان در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار کند. احتمال ورود آنها به دنیای تکنولوژی به اواخر سه ماهه سوم یا اوایل سه ماهه چهارم سال 2020 موکول شده است.

هفته گذشته، آقای مهدی حسینی، یکی از تحلیلگران این عرصه با پیش‌بینی‌های مینگ چی کو مخالفت کرد. او بر این باور است که اپل ارائه آیفون‌های 5G را دو فاز جداگانه آغاز خواهد کرد. آیفون‌‌های sub-6GHz در ماه سپتامبر و مدل دیگر، در دسامبر 2020 یا ژانویه 2021 روانه بازار می‌شود.

از آنجا که آقای مینگ چی کو با افراد سرشناس‌تر و بیشتری در ارتباط است، به نظر می‌رسد که سخنان وی از اعتبار بیشتری برخوردار باشد. او معتقد است که روند تولید آیفون‌های جدید طبق برنامه پیش بینی شده اجرا خواهد شد. بد نیست بدانید که کلیه مدل‌های یاد شده، در ماه سپتامبر مانند روال هر ساله به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد، اما تا روز موعود باید منتظر بمانیم و ببینیم که اهالی کوپرتینو در نهایت، چه زمانی را برای عرضه آنها در نظر خواهند گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)