خانهاخبار
آخرین آپدیت اینستاگرام منتشر شد؛ بررسی قابلیت‌ها

آخرین آپدیت اینستاگرام منتشر شد؛ بررسی قابلیت‌ها

ورود اپلیکیشن TkTok به دنیای گوشی‌های هوشمند، کار اپلیکیشن‌ّای دیگر مانند اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی را بسیار سخت کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

اپلیکیشن TikTok ظرف چند ماه اخیر، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و همین موضوع، کار را برای سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار سخت کرده است. این نرم‌افزار با خود، بسیاری از قابلیت‌های جدید را به همراه آورد. ویژگی‌هایی که کاربران سایر اپلیکیشن‌ها، مدت‌ها بود که منتظر آن بودند.

در نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی هستیم که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

به عنوان مورد اپل، به سراغ قسمت پرطرفدار بومرنگ می‌رویم. در این بخش شاهد اضافه شدن افکت‌های جدیدی هستیم. به این ترتیب کاربران قادر خواهند تا ویدئوهای خود را ویرایش کرده و افکت‌های جدیدی مانند SlowMo، Echo vlurring و Duo rapid rewind را به این فیلم‌های ضبط شده اضافه کرده یا تایم آن را به دلخواه تغییر دهند.

این تغییرات از اول هفته جاری در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. اگر اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کرده باشید، با مراجعه به قسمت استوری و رفتن به تب Boomerang، می‌توانید افکت‌های جدید را مشاهده کنید.

image

 

چهار افکت زیر، برای علاقمندان به حالت بومرنگ در نظر گرفته شده است:

  • SlowMo
  • Echo
  • Duo
  • Trimming

همان طور که از اسامی آنها پیداست، حالت SlowMo می‌تواند ویدئوی ضبط شده را به حالت اسلوموشن درآورد. به این ترتیب به جای پخش شدن یک ویدئوی یک ثانیه‌ای، شاهد دو برابر شدن آن و رسیدن تایم ویدئو به دو ثانیه هستیم.

در حالت Echo، ویدئوی ضبط شده با هاله‌های تکرار شونده جسم متحرک همراه خواهد بود.

با انتخاب حالت Duo می‌توانید در انتهای فیلم ضبط شده، شاهد بازگشت به عقب سریع با یک افکت جالب هستیم که زیبایی خاصی به بومرنگ‌های شما می‌بخشد.

به عنوان آخرین گزینه، در حال Trimming هم شما می‌توانید زمان بندی ویدئوی ضبط شده را به دلخواه خود تغییر داده و ابتدا و انتهای آن را مطابق میل خود تغییر دهید.

مطمئنا هیچ یک از افکت‌های اشاره شده برای کاربران جدید نیستند، اما می‌توانند خلاقیت‌های جالب و هیجان انگیزی را به دنیای بومرنگ اضافه نمایند. همان طور که اشاره شد، با آپدیت به آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام، می‌‌توانید این افکت‌ها را در اختیار داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدعلی

۱۳۹۸/۱۰/۲۳
واژه tiktok رو ک سرچ کردم، هرچیزی آورد، غیر خود اپلیکیشن!